Wpis z mikrobloga

Jako ponad 30-letni #przegryw skorzystałem dziś z dnia wolnego i poszedłem do sklepu budowlanego. Nie znam się na budownictwie ani na remontach totalnie, dlatego chciałem się czegoś dowiedzieć, żeby przestać być nieudacznikiem. Oglądałem szlifierki, wiertarki, sprawdzałem różnice między śrubami a wkrętami, sprawdzałem, jak używa się gładzi.
Będę musiał tam chodzić raz na jakiś czas, żeby utrwalić wiedzę

#remontujzwykopem #budujzwykopem
  • 15
@Eftef z chęcią bym obyczajał, ale niestety nie mam okazji, żeby wykorzystać tę wiedzę w praktyce, bo tak się akurat zdarzyło, że nie mam czego budować/naprawiać.
w korpo


@AlexBrown: no to szczęściarz z cb, nie musisz robić na budowie.
Jeśli byś chciał porobić ręcznie jako hobby to zacznij od czegoś małego, możesz na przykład zrobić domek dla ptaków, albo jakiś mebel z drewna. Tam też się używa narzędzi, i może dać sporo satysfakcji
na yt obczaj kanal mario budowlaniec , facet w łatwy i przyjemny sposób nauczy sie lepiej niż nie jedna praca.


@Eftef: XDDD ale to tak nie działa, widziałem już potworki które zrobili IT korposzczurki programistyczne na wyczopie bo ich nie było stać na glazurnika XD

To że płytka nie odpada nie znaczy jeszcze że to jest wszystko dobrze zrobione a przede wszystkim estetycznie. Widać syf nieudolnie podocinany (najczęściej szlifierką XDD bo
@PrzegrywWegetacjaTakaSytuacja: ciezko mi sie wczuć w twoja sytuacje bo od mlodych lat zawsze sobie cos dzialalem w budowlance w wolnych chwilach i dzis jak trzeba to robie co mi potrzeba , a teraz wlasnie sobie pojechalem na miesiac z kumplem zeby mnie nauczyl dekarstwa bo tego jeszcze akurat nie robiłem ale juz calkiem fajnie to idzie i bede mogl sobie w przyszlosci sam zrobic dach . Zycie i tak leci ,