Wpis z mikrobloga

#rozowypasek nałogowo pali #epapierosy, próbuje trochę zaoszczędzić na olejkach. Będę zobowiązany za wszelką pomoc, bo jako, że sam nie palę, to jestem kompletnie zielony.

Widzę, że głównie polecacie hiliq, zamawianie od nich polega na liczeniu na fart, że nie doliczą podatków przy odprawie? Czy kwota już uwzględnia podatek?

Znalazłem taki wynalazek: https://chemnovatic.com/, 1l czystej nikotyny = 900 zł. To jest jakiś szajs, czy o co chodzi? Bo jeśli dobrze rozumiem, na hiliq jest 1l płynu 20% za 170 usd + 70 usd wysyłka, to tak średnio opłacalne.

I pytanie bonusowe: jak się ma do tego wszystkiego sól nikotynowa?
  • 8
  • Odpowiedz
@sasik520: hiliq: placisz vat przy przesylce, odprawy nie ma, przesylka przychodzi dhl i nie ma tu zadnego farta... sol to taka sama nikotyna tylko w postaci innego zwiazku chemicznego - roznica tylko w odczuciach przy wapowaniu /btw ja osobiscie nie odczuwam takich roznic/... co do chemnovatic to sie nie wypowiadam bo nie wiem co porownujesz
  • Odpowiedz
co do chemnovatic to sie nie wypowiadam bo nie wiem co porownujesz


@marek-wozniak-750: Na tej stronie jest płyn z czystą nikotyną - 99,5% to nikotyna i nazwał to nikotyną 100%. Na tej drugiej stronie można kupić płyn 200 mg na 1 mililitr, czyli to wychodzi mniej więcej 20% nikotyny w płynie.

na hiliq jest 1l płynu 20% za 170 usd + 70 usd wysyłka, to tak średnio opłacalne.


@sasik520: Jeśli
  • Odpowiedz
  • 0
@stivenus: dzięki za takie szczegółowe rozpisanie. Gdyby nie jeden szkopuł, a w zasadzie dwa, to polski sklep nadal by się bardziej opłacał, bo u nich litr płynu 100% = 900 zł, a $170 + $70 to też z grubsza 900 zł, a nikotyny jest 5x więcej

Szkopuły są dwa. Jeden - 900 zł to cena netto, trzeba doliczyć vat, czyli ~200 zł i akcyzę - nie znam się, znalazłem tylko jakąś
  • Odpowiedz