Wpis z mikrobloga

Wiecie, że #pkobp nie ma ŻADNEJ procedury na doręczenie karty debetowej w sytuacji kiedy Poczta Polska nie działa?

Czekam na kartę do konta firmowego już prawie miesiąc, bo Poczta Polska nie jest w stanie jej doręczyć. I wiecie jaką jedyną pomoc są w stanie zaoferować na infolinii? Że oni wyślą jeszcze raz kartę. Pocztą oczywiście xD Nie ma opcji żeby wysłali kurierem, nie ma opcji żebym odebrał gdziekolwiek osobiście czy przysłał kuriera, nie. Jak nie działa poczta to jedyne co możesz zrobić to złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie nawet 90 dni xDDD

Ogólnie w #!$%@? nie polecam, poziom obsługi to dno i dwa metry mułu, każdy twierdzi co innego. Polecicie jakiś inny bank dla spółki z oo który nie robi cyrków z wysłaniem karty np kurierem?

#dzialalnoscgospodarcza #banki #bankowosc
  • 14
  • Odpowiedz
@robertx:
Dzisiaj Poczta Polska dostarczyła mi przesyłkę, wiec działa

Każdy bank tak mozna podsumować bo w każdym zdarzaja się chore sytuacje.

PKO BP to jeden z lepszych banków, polecam jeszcze ING, mBank, BNP też dosć dobrze goni, ostatnio leasing załatwiłem w 4 godziny nie wychodzac z domu, od czasu decyzji żeby zlożyć wniosek do podpisania umowy gdzie 2 godziny to była moja analiza umowy, a wypłata na drugi dzień. I każdemu
  • Odpowiedz
@zibizz1: A mi Poczta Polska trzymała potrzebną mi przesyłkę z urzędu przez dwa tygodnie, bo listonosz jest na wolnym i nie mają zastępstwa, więc co to za argument. OPowi chodzi raczej o to, że jedyną opcją jest korzystanie z PP, w której czas dostarczenia przesyłki to 2-196 dni i nie ma nawet opcji odbioru osobistego.
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Dokładnie tak jak napisał @a-kow skoro PKO BP samo sobie dobiera partnerów którzy regularnie zawodzą przy dostarczaniu przesyłek to powinni być już na coś takiego przygotowani i umożliwiać odbiór osobisty w placówce na przykład.

Powiem wam że to są jakieś większe jaja. W tym samym banku na koncie prywatnym:
- potrzebuje pan nowej karty walutowej? Nie ma problemu, proszę dać mi 15 minut.
Po 15 minutach telefon:
- Mogę panu
  • Odpowiedz
@a-kow: Wiem, umiem czytać. Jest tylko PP to jest tylko PP, co ma biedny pracownik zrobić który pracuje tam drugi miesiąc? Opcji odbioru osobistego może nie ma bo wysyłają z centralnego punktu na całą polskę na adres ustawiony w banku, więc to klient by musiał sobie zmienić swój adres na adres oddziału żeby doszlo do oddziału. Mi chodzi o to że w każdym banku sa podobne problemy. I ostrzegam żeby nie
  • Odpowiedz
@zibizz1: Pewnie, że to nie jest wina pracownika, bo on nic nie może. Chodzi o to, że to jest śmieszne, że niby taka poważna instytucja opiera się tylko i wyłącznie na PP. Czy jest skuteczna to pewnie zależy od placówki i rejonu, bo u mnie przesyłki przychodzą regularnie z ok. dwutygodniowym opóźnieniem, a że oni odpowiadają często za dostarczanie najważniejszych dokumentów to może to być problematyczne. Inne firmy często nie mają
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Czy to się tak opłaca to bym nie powiedział. Kurier do mnie z kartą ile by kosztował, max 50 zł. Teraz zapłacą dużo, dużo więcej za wyjaśnienie sprawy łącznie z odsłuchaniem wszystkich moich rozmów z infolinii, prześledzeniem aktywności wszystkich konsultantów itp, kilkanaście, może i więcej dłużej roboczogodzin żeby wyjaśnić moją sprawę. No opłaca im się w #!$%@? xD
  • Odpowiedz
@robertx: nie zrozumiesz, ale daj znać jak znajdziesz bank co wyśle Ci karte kurierem. Co mają analizować? Zgłaszasz że nie dotarło to wysyłają ponownie aż do skutku.
  • Odpowiedz
Czy to się tak opłaca to bym nie powiedział. Kurier do mnie z kartą ile by kosztował, max 50 zł


@robertx: w aliorze i mbanku, mozna wlasnie za dodatkowa oplata zamowic kuriera z karta. w mbanku niestety kurier to pocztex :P (no ale to nie ten sam czlowiek by i tak dostarczal co list)
  • Odpowiedz
@robertx: dodam wiecej, jak potrzebowalem z aliora jakies zaswiadczenie ktore tylko mozna w oddziale, to mi opiekunka konta wyslala go kurierem (choc normalnie tego nie robia)
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1: Mają analizować dokładnie to co zgłosiłem w reklamacji, zgłosiłem rządzenie odsłuchania wszystkich moich rozmów z infolinią gdzie zostałem kilkukrotnie oszukany przez konsultanta, wyjaśnienie tego całego cyrku zajmie długo, bardzo długo. A ja nie odpuszczę
  • Odpowiedz
  • 0
Panie Robercie, jest nam przykro, że doszło do takiej sytuacji. Zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich okoliczności. Prosimy o przesłanie numeru reklamacji na adres: ekspert@pkobp.pl. Będziemy pilotować sprawę.
  • Odpowiedz