Wpis z mikrobloga

Główna bohaterka ma urządzenie monitorujące na nodze. Chyba wreszcie Rockstar wymyślił odpowiedni sposób jak ograniczyc przemieszczanie sie po mapie na wczesnym etapie gry. W poprzednich czesciach byla niewidzialna sciana przez ktora nie mozna bylo przejsc. Byc moze teraz będziemy ścigani bez konca az do złapania przez policje...
#gta
italia__ - Główna bohaterka ma urządzenie monitorujące na nodze. Chyba wreszcie Rocks...

źródło: 20231205_203459

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • 21
W poprzednich czesciach byla niewidzialna sciana przez ktora nie mozna bylo przejsc.


@italia__: Tak nigdy nie było, w każdym razie na pewno nie w głównych grach serii. Zawsze były jakieś naprawy mostów, w IV były obławy z powodu ataków terrorystycznych, a w V nie było żadnych ograniczeń. Chyba w każdej części dało się to obejść i zaczynał się pościg z policją na wysokim wanted level.
  • Odpowiedz
@italia__: W San Andreas pamiętam, że wpław dało się przekroczyć teren. Wtedy ci się 5 gwiazdek załączało z automatu. Tutaj to będzie miało większy sens, bo "unowocześnione" i policja faktycznie od razu będzie wiedzieć, że nie jesteś tam, gdzie powinieneś być ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@italia__: W San Andreas mapa była ograniczona właśnie gwiazdkami, w GTA IV też, GTA V cała mapa dostępna od początku, z "nowszych" części w Vice City była niewidzialna ściana. VC ma ponad dwadzieścia lat. ;)
  • Odpowiedz
Główna bohaterka ma urządzenie monitorujące na nodze. Chyba wreszcie Rockstar wymyślił odpowiedni sposób jak ograniczyc przemieszczanie sie po mapie na wczesnym etapie gry. W poprzednich czesciach byla niewidzialna sciana przez ktora nie mozna bylo przejsc. Byc moze teraz będziemy ścigani bez konca az do złapania przez policje...


@italia__: To akurat byłby bardzo fajny patent.
  • Odpowiedz
@adzioq: Po wypłynięciu łódką masz niewidzialną ścianę, "bungee" zawraca ;) W kolejnych częściach tak jak napisał OP, ścigani bez konca az do złapania przez policje. Przy czym, no, policja w GTA nie "łapie". ;)
  • Odpowiedz
@JC97 tylko w San Andreas i w IV policja nas zaczynała ścigać. W 3 i Vice City były fizyczne ograniczenia, ale za pomocą glitchy (działają też w remasterach) można było w każdej chwili od samego początku zwiedzić całą mapę. W San Andreas można wykorzystać glitch w wybranych misjach, że policja nas nie ściga. W IV też są takie glitche, ale tam wczesna eksploracja nie miała za bardzo sensu, tak jak w poprzednich
  • Odpowiedz
@hoodoovoodoo nie ma żadnej niewidzialnej ściany na wodzie w Vice City, łódki są po prostu teoretycznie niedostępne w grze do czasu odblokowania całej mapy. Ale tak jak napisałem wyżej, można skorzystać z glitcha, przy pomocy ambulansu można przeskoczyć na przystań i od samego początku przepłynąć na drugą stronę Vice City.
  • Odpowiedz
@Templar: ja w vice city po odblokowaniu tej małej wysepki na środku polowałem na łodzie jak jakaś zwracała się w moim kierunku to strzelałem gościowi w głowę i łódka do mnie dopływała na luzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Gregiv: ja za dzieciaka czailem się na mostku obok centrum handlowego jak jakaś przepływała żeby na nią wskoczyć, pamiętam że nawet liczyłem ile czasu potrzeba i e którym momencie mam skoczyć
  • Odpowiedz