Wpis z mikrobloga

robi ktoś w #unreal #unrealengine #linux i używa code studio? #!$%@? się bo jak edytuje kod to muszę klikać hot reload w edytorze żeby się skompilowało. jak kompiluje z code studio to albo odpala mi grę, albo edytor. jak z code studio skompilować tylko bibliotekę która kompiluje się przy hot reload (np. libUnrealEditor-MyProject-1670.so) i wymusić przeładowanie? zrobiłem sobie skrypt który wykonuje to samo co edytor, tj. np.:

dotnet Engine/Binaries/DotNET/UnrealBuildTool/UnrealBuildTool.dll -ModuleWithSuffix=MyProject,1661 MyProjectEditor Linux Development -Project=/home/rein/Dokumenty/Unreal Projects/MyProject/MyProject.uproject /home/rein/Dokumenty/Unreal Projects/MyProject/MyProject.uproject -IgnoreJunk -progress


działa to nawet spoko, ale nie chce mi się wierzyć że nie ma bardziej eleganckiego rozwiązania...
EDIT: nawet tutoriale na YT mówią o tym żeby przełączać się do edytora i klikać ten przycisk kompilowania, eh...
#programowanie
  • 3