Wpis z mikrobloga

Nie żebym bronił Tesli (nie jestem specjalnie fanem) ale nie rozumiem jarania się raportami TUV. Przecież to raport usterek z przeglądów. Jeśli w jakimś aucie przepalają się żarówki albo zużywają jakieś tuleje w zawieszeniu, to auto będzie w nim "awaryjne". Jeśli w danym modelu regularnie wybucha silnik, to będzie "bezawaryjne" bo przecież nie dojedzie w takim stanie na przegląd. Może jestem dziwny, ale bardziej mnie interesują te drugie "usterki".
Dlatego bardziej życiowe są raporty ADAC, bo obejmują usterki, które wymagały interwencji serwisu, ze względu na unieruchomione auto.
Ale te drugie są tabu i nie trafią na główną, bo tam najgorzej od dawna wypadają wszystkie modele pewnej japońskiej marki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A no i tam Tesla (i nie tylko) wypada "trochę" lepiej

#motoryzacja #samochody #tesla
Pobierz PiotrFr - Nie żebym bronił Tesli (nie jestem specjalnie fanem) ale nie rozumiem jaran...
źródło: IMG_20231203_171158
  • 8
@G06DbT z tym, że z tymi hamulcami jest tak, że często psuły się, bo... Nie były używane ( ͡º ͜ʖ͡º) one pedał driving, mówi to coś panu? W krajach skandynawskich to się nawet pojawiał problem, że z braku używania kiedyś pewnemu typowi nie zadziałały hamulce, przez warstwę lodu na nie używanej tarczy. I wtedy pojawił się pomysł na wymuszaniu komunikatami na użytkownikach używanie hamulców aby zachować ich
one pedał driving, mówi to coś panu?


@gonzo91: mówi panie Ferdku, mówi.

Nie były używane ( ͡º ͜ʖ͡º)


@gonzo91: Oczywiście, to jest problem. Gdzieś czytałem, że po prostu rdzewiały od nieużywania.
@G06DbT:

jednak niedziałające hamulce


Ale to też nie są koniecznie niedziałające hamulce.
Zresztą nie o to chodzi w tym wpisie. Po prostu mało osób chyba rozróżnia te dwa raporty

@Pandillero

ciężko żeby niemiecki klub nie faworyzował niemieckich produktów i nie #!$%@?ł po całości po tych japońskich


Są tam niemieckie modele ze słabymi ocenami, jak i japońskie czy francuskie z wysokimi. Dziwne, nie? Właśnie o tym mówiłem, jak to Toyota się psuje?
Przeczytaj jeszcze raz mój wpis


@PiotrFr: Przeczytałem i podtrzymuję swoje zdanie. Na świecie jest mnóstwo jednostek G4FA i G4FC w Hyundaiu i Kii z tego samego rocznika i wszystkie klekoczą. Zatarć nie ma, wybuchów też a jednak ludzie parę lat po premierze obu aut skarżyli się na tyle, że te silniki były wymieniane na gwarancji. Nowe po dotarciu się znowu zaczynały stukać tak jak te poprzednie. Ci, którzy się tym nie
@Pandillero:

Przeczytałem i podtrzymuję swoje zdanie. Na świecie jest mnóstwo jednostek G4FA i G4FC w Hyundaiu i Kii z tego samego rocznika i wszystkie klekoczą.


Jedno pytanie
Czy na przeglądzie diagnosta nie podbije przeglądu, bo silnik "klekocze"?
Czy na przeglądzie diagnosta nie podbije przeglądu, bo silnik "klekocze"?


@PiotrFr: a jakim wyznacznikiem może być diagnosta skoro jak dasz mu flaszkę albo 100zł to zignoruje każdą poważną usterkę?