Wpis z mikrobloga

@Antorus Niestety guilds mod 1.5 ma potężną wadę. Źle stworzony skrypt zatruwania przez zombie. Wystraczy stać 15 metrów od ożywieńca, by zmarnować potkę odtrutkę. Czyli trzeba wrócić do poczciwego rebalance v2.1. I chyba znowu jako strażnik świątynny, bo to najlepiej stworzona gildia pod woja. #gothic #returning #rebalance
  • 6
@Jarkendarion: w gildsach to zatruwanie to nie bug, tylko "trująca chmura" mob nawet nie musi cię trafić. Tam jest mechanika "detoksykacja" która się nabija w czasie zatrucia. Samo zatrucie ma stacki też, tam się pokazuje jaki masz poziom zatrucia aktualnie - do 3 włącznie schodzi tylko wytrzymałość, od 4 schodzi też HP.

Po 40 godzinach grania miałem nabity 15 poziom detoksykacji. Ale i tak odstawiam tego moda w cholerę, bo doszedłem
@Antorus: dzięki. Właśnie ogrywam. Widzę zmiany poziom łatwy jest prostszy niż bardzo łatwy na starym patchu. Co level 20 pnów. Wytrzymałość też plus jeden con level. Jedyna wada to dziwne, tęczowe odblaski w jaskiniach.
@Jarkendarion: i +20 HP co level. Ale to poczucie "łatwości" jest pozorne, bo patch jest zbudowany na 1.3.2 czyli tej wersji hardcorowej. I to czuć później jak pełzacz-wojownik ma 300 ochrony, zombie wojownik 450 i 2000HP (właściwie nie do zabicia w Jarkendarze), Orkowie też dość sporo, w dodatku leją niemiłosiernie. W pancerzu z Kruka to byłem normalnie w stanie tankować mały oddział orków o ile jakaś elita tam nie przybiegła ale