Aktywne Wpisy
anoysath +66
cirilla1989 +11
Mirki, podpowiedzcie jak zachować się za kierownicą na takiej szklance jak ostatnio? Przyznam się bez bicia (prawko od zaledwie 2l), że mimo jazdy na drugim biegu na szklance wpadałam w poslizgi. Dlatego, że jestem gówniara stazowa za kółkiem, to jako dobrzy koledzy sypnijcie trochę z doświadczenia jak się zachować. Dzięki!
#niebieskiepaski #rozowepaski #motoryzacja #prawojazdy #kiciochpyta
#niebieskiepaski #rozowepaski #motoryzacja #prawojazdy #kiciochpyta
Miałem walic młotkiem w piastę? Całe obciążenie odbiłoby się na wałeczkach.
A może zeszlifować oś, żeby bieżnia łozyska gładko weszła?
I drugie pytanie - jak odkręcić tę śrubę od tulei tylnego wahacza? Pordzewiała. Kluczem udarowym nie dojdę. Uciąć? A da się taką kupić? Ocynkowanej z Castoramy chyba się tam nie wstawia...
#mechanikasamochodowa #samochody
1. Prasą
@__--: Własnie podejścia nie ma. A można kupić takie samochodowe śruby?
Ale jak prasą???
To niebieskie to plastik. Łatwo wchodzi, tylko problem jest taki, że:
a) jak założę niebieskie, wcześniej łozysko wsadzę w piastę to nie mogę nabić łozyska na oś --chyba, że jakąś rurką bym nabijał, jednocześnie dociskając piastę - i to jest rozwiązanie!
b) jak nabiję samo łożysko to potem nie dam rady wcisnąć osłonki w piastę
@DrakkainenV: Najtrudniej tę sprężynę u dołu naciągnąć.
@7160: odkręcaj i albo się ukręci albo odkręci. Nie ma samochodowych śrub. Są po prostu o odpowiedniej twardości. 12.9 chyba powinny być ok.
W sumie stożkowe powinno wchodzić w miarę ok.
@__--: U mnie dość ścisło wchodzi. Problem zdjąć bieżnie - trzeba z ukosa śrubokrętem pobijać, żeby ruszyć, bo jak załozone to tylko po rozwaleniu łozyska można zdjąć. Niby można oś zeszlifować papierem.