@PieknyWojciech: tutaj nie ma absolutnie żadnego dylematu: tylko opcja z 1.0T ma sens (brak navi żaden problem jeśli ma AA/carplay). Ten wolnossący 1.2 to kaszana nawet w mieście.
@PieknyWojciech Osobiście w tej cenie wybrałbym 3 lub 4 letnie Polo gti ale z tych dwóch tutaj to tego z 1.2 84. Prosty silnik, 4 cylindry jak się nie mylę, plus navi. Kto wie jak z tymi litrowymi 3 cylindrówkami będzie za x lat.
@PieknyWojciech: może te pierwsze były wadliwe, ale ja przez 4 lata śmigałem tym autem, dzien w dzień. Poczciwy i ekonomiczny. Serwis też tani (a robiłem tylko w ASO).
@G06DbT: nie jestem w stanie powiedzieć jakich - jeśli kiedyś znowu się odniesie to podlinkuję, ja tylko wiem, że automaty to tragedia. Tak czy inaczej Ford poza moim zainteresowaniem był.
@PieknyWojciech: Jak nie ma navi, ale ma apple car play / android auto to tam nic nie tracisz, fabryczne nawigacje to jest gówno niemożebne. Ta 3 cylindrowa kosiareczka poradzi sobie całkiem nieźle z tym wózkiem. Miałem służbowe nowe i30 z 1.0T 120 konnym i nie było źle, nawet na autostradach.
@PieknyWojciech: oczywiście, że 1.0 turbo. 1.2 nie jedzie, a pali tyle samo, jak nie więcej. Nie słuchaj januszy co opowiadają "panie bez turbo sie nipsuje, a z turbo sie psuje". Trzycylidrowe litrówki miały swoje problemy chyba u każdego producenta, ale przede wszystkim zaraz po wprowadzeniu na rynek. Ford i Koreańczycy robią je w tej chwili najlepsze.
fabryczne nawigacje to jest gówno niemożebne
@citron: spierałbym się, już od lat pokładowe nawigacje
@PieknyWojciech: w i30 cichutko sobie chodziły te 3 cylinderki, niemniej kultury i wyważenia ma zdecydowanie mniej niż 4 cylindrówka, nie powinieneś narzekać zbytnio
@eugeniusz_geniusz: @citron @bidzej nie spodziewałem się aż tak gigantycznej różnicy na korzyść 1.0. Reakcja na gaz natychmiastowa. Świetnie się zbiera, kultura pracy na prawdę przyzwoita. No i też nie spodziewałem się tak dobrego brzmienia po 3 cylindrach. Kupiony. Teraz nie wiem po co w ogóle rozważałem 1.2
Który z tych dwóch byście wybrali?
Hyundai i10 1.0 100 KM (kolor Aurora Grey, bez Navi) - 84500 PLN
Hyundai i10 1.2 84 KM (Modern z Navi, kolor Mangrover Green) - 84000 PLN
Ten pierwszy dostępny od ręki, na drugi trzeba poczekać kilka tygodni.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Ten wolnossący 1.2 to kaszana nawet w mieście.
Kto wie jak z tymi litrowymi 3 cylindrówkami będzie za x lat.
@PieknyWojciech: Jak nie ma navi, ale ma apple car play / android auto to tam nic nie tracisz, fabryczne nawigacje to jest gówno niemożebne. Ta 3 cylindrowa kosiareczka poradzi sobie całkiem nieźle z tym wózkiem. Miałem służbowe nowe i30 z 1.0T 120 konnym i nie było źle, nawet na autostradach.
1.2 nie jedzie, a pali tyle samo, jak nie więcej. Nie słuchaj januszy co opowiadają "panie bez turbo sie nipsuje, a z turbo sie psuje". Trzycylidrowe litrówki miały swoje problemy chyba u każdego producenta, ale przede wszystkim zaraz po wprowadzeniu na rynek. Ford i Koreańczycy robią je w tej chwili najlepsze.
@citron: spierałbym się, już od lat pokładowe nawigacje
Teraz nie wiem po co w ogóle rozważałem 1.2