Aktywne Wpisy
![emerald-city](https://wykop.pl/cdn/c0834752/141d747568d89cde7d39e69d0f1193ee546b6439aa210f58d766efa08088a62a,q60.jpg)
emerald-city +259
Jeśli sprawcy to Polacy, to konfunia cichutko siedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Współczuję tym ludziom z Ukrainy, gdy trafią na takie prymitywne sebixy i karyny z iq szczura wodnego, które się będą znęcać nad nimi psychicznie, albo posuną się o krok dalej jak w tym przypadku.
A jedyne czego oni chcieli, to znaleźć miejsce, gdzie będą znowu czuć się bezpiecznie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Współczuję tym ludziom z Ukrainy, gdy trafią na takie prymitywne sebixy i karyny z iq szczura wodnego, które się będą znęcać nad nimi psychicznie, albo posuną się o krok dalej jak w tym przypadku.
A jedyne czego oni chcieli, to znaleźć miejsce, gdzie będą znowu czuć się bezpiecznie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
![emerald-city - Jeśli sprawcy to Polacy, to konfunia cichutko siedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wspó...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/cdfa9652aaa1788c857504009516f9ec66a02bb4601cc2e659ad7b2b084a5638,w150.png)
źródło: 1000002391
Pobierz![kantek007](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kantek007_8z6nsTx4G3,q60.jpg)
kantek007 +487
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
#pkp #pociagi #rower #europa
źródło: GAA1xOtWEAAWJNG
PobierzKomentarz usunięty przez autora Wpisu
@uirapuru: Norwedzy, Szwedzi, Holendrzy, Paryżanie, itd. się z ciebie śmieją.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@uirapuru: A wszyscy mają w dupie twój petroonanizm.
@WielkiPowrut88: ale Ty piszesz o jakimś losowym przypadku, wtedy wiadomo że może być problem z zabraniem wszystkich chętnych. Ja mówię o przejazdach stałych, o ludziach dojeżdżających do pracy, z biletem miesięcznym czy innym długoterminowym albo o zaplanowanych wcześniej przejazdach. Badanie rynku i preferencji jeżdżących i na podstawie tego dostosowywanie tras i taboru powinno być przecież w interesie przewoźnika. Dość mam już słuchania tego
@reddin: Niestety nie. I nie mówię tu tylko o intercity. Jeden rower to 3-4 miejsca na pieszych pasażerów. Rower nie powinien być domyślnym wyborem przy jeździe pociągiem. To powinny być jednostkowe przypadki. Może lepszym rozwiązaniem były by stacje p&r dal rowerów? Gdzie np w swojej miejscowości dojeżdżasz rowerem do stacji > zostawiasz go w monitorowanym boxie > pociąg > rower miejski > praca?
@MoonlightSh: Ale jak nie ma wagonów nawet na odpowiednią liczbę pieszych pasażerów to jak uwzględnić w tym dodatkowo rowerzystów. Owszem wagony rowerowe powinny być dołączane w ramach zapotrzebowania (i poniekąd cześć spółek próbuje to robić jak np słynne wagony rowerowe KD) ale nie kosztem zwykłych pasażerów.
@Yurakamisa: Wiem że istnieje i wiem że niektóre spółki próbują sprostać nadmiernemu zainteresowaniu rowerzystów. KD ma dedykowane wagony (z całą listą wad) Ale w grę wchodzi też rachunek ekonomiczny, bilet na rower kosztuje 12zł. Rower zajmuje 2-3 miejsca dla pasażerów z biletem w pełnej cenie. To który pasażer jest atrakcyjniejszy? No i opieranie turystyki rowerowej na pociągu bez rezerwacji też jest ryzykowne bo w
@reddin: Jasne, dlatego staram się patrzeć na problem całościowe a nie z mentalnością: Mam rower i mi się należy. Owszem jesteś pasażerem ale nie kosztem innych, wagony rowerowe powstają, jest ich
Kolej ma spełniać oczekiwania pasażerów i się dostosowywać a nie być w starej komunie. A że płacimy na kolej z podatków to możemy oczekiwać poprawy warunków.
No i tak się w sumie robi, w pociągach aglo jest tendencja do zmniejszania ilości toalet. A dwie toalety na blisko 200-300 osób w takim elfie II to zdecydowanie mało.