Wpis z mikrobloga

@dotankowany_noca: ostatnio robiłem achievementy w Dark Souls i specjalnie zrobiłem builda pod cuda. Grę skończyłem waląc wszystkich wielką pałą po łbie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jedyna różnica między zwykłym buildem pod siłę polegała na tym, że dałem 30 punktów w wiarę, aby dostać się do odpowiedniego convenantu i zgarnąć w nagrodę cuda, których nie użyłem ani razu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chociaż i
@dotankowany_noca najlepsze ze niekoniecznie to nasza wina, ludzkie mózgi sa leniwe i szukają najskuteczniejszych rozwiązań i kiedy je znajdą to juz na nich zostają. Dlatego w Skyrim zawsze kończy się klęcząc w śniegu z łukiem. Poprostu przez projekt gry ta strategia jest najlepsza w 99%przypadkow bo pozwala nam zebrać masę informacji o miejscu potyczki niewykrytym i podejść do starcia na naszych zasadach (zakładam że mówimy o początkach/średniej części gry bo pod koniec
@Kekoludek: ja lubiłem grać łucznikiem w CC
Niestety większość mimo jest ułomne i tylko pozwala robić sensowny build na typowy dmg papier... jak by większość producentów nie miało kompletnie pomysłu na łucznika.
Zresztą problem nie tylko tej klasy postaci dotyczy.

Dlatego większość najlepszych gier RPG jakie miał dobry system budowy klas było oparte na D&D..
Niestety większość mmo tworzy własny system robione na jedno kopyto..

Z tych co był bardziej bogatsze