Wpis z mikrobloga

@Helix:

"W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, kierujący pojazdem poruszający się sąsiednim pasem ruchu jest obowiązany bezpośrednio przed miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem zanikania pasa ruchu umożliwić jednemu pojazdowi lub jednemu zespołowi pojazdów, znajdującym się na takim
  • Odpowiedz
@Helix: ah dunikowskiego było dobrze, to zwęzili i korki zrobili. Nie wiem kto mądry wpadł na zwężenie na tym odcinku ale nobla powinien dostać.
  • Odpowiedz
@Helix: nie, wręcz trzeba blokować chujów omijających korek - bo często te kutasy blokują pas i ludzie jadący w lewo stoją.
Tak wygląda obwodnica warszawy w piątek.
3 pasy prosto i jeden w prawo zjazd. Korek do zjazdu i dwa pasy prosto zablokowane bo c-----y do końca dojeżdżają i stają czekając aż ktoś wpuści. Z drogi 120km/h robi się 40km/h.
  • Odpowiedz
  • 0
@Helix: nie, wręcz trzeba blokować chujów omijających korek - bo często te kutasy blokują pas i ludzie jadący w lewo stoją.

Tak wygląda obwodnica warszawy w piątek.

3 pasy prosto i jeden w prawo zjazd. Korek do zjazdu i dwa pasy prosto zablokowane bo c-----y do końca dojeżdżają i stają czekając aż ktoś wpuści. Z drogi 120km/h robi się 40km/h.


@masz_fajne_donice: no właśnie miałem tak wczoraj na tym
  • Odpowiedz
@masz_fajne_donice pomysł typie ze znak który Ci mówi ze pas zmienia się w skręt w lewo stoi max kilkadziesiąt metrów przed zakrętem wiec skąd ktoś kto jedzie tamtędy pierwszy raz ma to wiedzieć a dopóki masz przerywana linie to pas możesz legitnie zmieniać. Ale co Ty możesz o tym wiedzieć, zdasz prawko po 18 to może Cię naucza
  • Odpowiedz