Aktywne Wpisy
maikeleleq +4
Pytanie bez ściemniania
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
Ile wasze auta palą w mieście? Sprawdźmy kto robi najoszczędniejsze silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień jeżdżę Cuprą Formentor, 1.5TSI 150km, spalanie w okolicach 9.8L - 11L, jeżdżę tylko po Poznaniu co jest dość ważne jeśli chodzi o korki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
120_Dni_Sodomy +335
Do Kalifornii, Connecticut, Maryland, Massachusetts, Nowy Jork, Oregon, Rhode Island, Washington dołączyło News Jersey. Razem to 30% ludności i tyle samo udziału w sprzedaży aut w US.
#samochody #samochodyelektryczne #tesla
Czyżby rynek entuzjastów się nasycał, a reszta ludzi czeka aż infrastruktura będzie w pełni gotowa?
A co do producentów, to ci narzekający to kto? Ford i VW? VW jednak mocno rozwija, Ford dopiero zaczął w to wchodzić na dobrą sprawę.
@cwlmod: jak #!$%@? wychamowali? Typie, przecież sprzedaż ev cały czas rośnie. Wymyślacie takie farmazony z dupy, jak każdy ma dostęp do danych które mówią zupełnie co innego.
Piecze...
A rynek entuzjastów powoli przestaje mieć znaczenie. Tak jest na początku, gdy napęd jest nowinką. W miarę jak ich przybywa, zwykli ludzie zaczynają próbować i się przekonywać. Teraz będzie coraz więcej tańszych modeli. Tylko w przyszłym roku 3-4 modele do 100k, a na lata 2025-2026 przewidziane dużo więcej.
@9ada66a7ca8bf7e3: Po pierwsze to kup słownik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ostatnio wyszło wiele artykułów, że trend w ostatnich miesiącach nieco się zmienił. Do mnie dzowniła Tesla wczoraj z info, że mają wyprzedaż aut na stocku i czy nie chce kupić. Jakby
@PiotrFr: Z tymi cenami to też tak jest że JESZCE są dopłaty i leasingi wyliczają jakieś kosmiczne wartości rezydualne. Wiedzą, że przy obostrzeniach dla spalinówek ludzie będą się przesiadać na ev, a te będą w cenie w najbliższych latach.
No chyba że technologia bateryjna zacznie się rewolucjonizować i stare auta będą stawały się przestarzałe, ale
To co mówiłem nie raz. To głównie Tesla ma zwolenników, mają ograniczoną gamę i są dość specyficzne. W pewnym momencie ich sprzedaż musi zwolnić. Y to tak naprawdę jedyny sensowny samochód, ale wszędzie ich dużo i ludzie wolą coś innego. Nawet tobie już
@cwlmod: ale vlickbajtowy bełkot nie jest nic wart. Statystyki są dostępne i doskonale wiem że są wzrosty. Bez problemu możesz znaleźć stary sprzedaży dla
Nie wiem co nazywasz optymizmem. Problemy różne będą. Teraz tak naprawdę jedynym czynnikiem spowalniającym sprzedaż są wysokie stopy procentowe na całym świecie. Jak wcześniej leasing takiego modelu Y kosztował 300€, teraz to 400€. Chyba nawet Ford mówił o kosztach finansowania.
Ciążą budowlance i automotive, a to jedne z najważniejszych gałęzi gospodarki, więc w niedługiej perspektywie będą musieli coś z tym zrobić
No właśnie, te statystyki z tego powodu
NIe muszę ich wrzucać, bo od tego mam dziennikarzy, którzy na ich bazie piszą artykuły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fakty są takie, że ty jesteś fanatykiem elektryków i ten fanatyzm już ci się na mózg rzucił xD
@PiotrFr: To będzie rewolucja, a z tym nigdy nie wiadomo jak finalnie wyjdzie i co się w międzyczasie będzie działo.
@PiotrFr: Ok, ale głupota jest zaraźliwa to już wszyscy wiemy. Nie ma czym się chwalić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Owszem ale jednak jest bardziej praktyczny plus ludzie lubią SUVy ¯\(ツ)/¯
85 kosztuje 247k. Ale to nie Tesla i są rabaty. Skoda to u mnie sprzedaje z pakietem plus (2900€) i metalikiem za ~200k (bez dopłaty) więc na pewno da się targować mocniej.
I ludzie muszą brać tańsze auta niż mogli wcześniej przy takich samych zarobkach
No i w standardzie 2 parasolki w drzwiach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wcześniej była lipa, bo to muł był, z tym nowym silnikiem już jakoś jeździ.
Zobacz ile tu wychodzi z dopłatą (trzeba dorzucić do tego te 2900 na pakiet