Wpis z mikrobloga

@Cinoski uważam że jest ok brak klasycznego czasem przeszkadza,np dziś parkowałem w ciasnym miejscu równolegle, i normalnie bym wjechał pod kontem, skręcił koła na maxa, zaciągnął ręczny i z gazem bym wjechał w sekunde, a tak to musiałem się namachac frajera jak #!$%@?.
@Cinoski: to ma swoje wady i zalety. przynajmniej nie będzie wymiany tych #!$%@? linek hamulcowych jak zgniją. to jest katorga żeby to przepchać przez podłogę do ręcznego. wolę te silniczki elektryczne wymieniać niż linki i #!$%@?ć się z zapieczonymi zaciskami.
Bo jak się zatnie to jeszcze gorzej niż te na lince a poza tym nie jest to tak szybkie i intuicyjne jak "łapa". Poza tym mam niby hill assist ale i tak ruszając pod górę wolę używać ręcznego bo jest wygodniejszy i bardziej intuicyjny, a na hill assist auto wyrywa mi jak głupie na wysokich obrotach. To jest analogowe, szybkie, intuicyjne - lepsze niż jakieś tam przyciski. Przynajmniej jak masz wyregulowane prawidłowo
@Cinoski: teoretycznie to elektryczny hamulec postojowy czyli "ręczny" jest nielegalny i samochody z takim hamulcem nie powinny przechodzić przeglądów technicznych ponieważ jednym z zastosować takiego hamulca jest hamulec awaryjny który według prawa powinien mieć kilkustopniową regulacje a większość elektrycznych ręcznych jej nie ma ;)
@Cinoski: Genialny, obecnie żeby ruszyć autem muszę wykonać takie czynność:
1. Złapac za klamkę i wsiąść za kierownicę.
2. Wcisnąć pedał hamulca
3. Wybrać kierunek jazdy i wcisnąć pedał przyspieszenia.
Żeby zatrzymać i wysiąść z auta:
1. Wyhamować do zera.
2. Wcisnąć pozycję "park" i wyjść z auta.
3. Opcjonalnie dotknąć drzwi aby je zamknąć.

Odpada:
1. Odblokowanie drzwi pilotem, kluczykiem.
2. Włożenie kluczyka do stacyjki i uruchomienie silnika.
3. Spuszczenie
@Cinoski: elektryczny ręczny to gowno bo jak się zepsuje to nie ruszysz
automat to gowno bo jak sie zepsuje to nie wrzucisz biegu
elektryczne szyby to gowno bo jak sie zepsują to nie zasuniesz szyby w deszcz
elektryczne światła to gowno bo jak sie zepsują to trzeba żarówkę zmieniać
cała instalacja elektryczna w samochodzie to gowno bo jak sie zepsuje to nawet do samochodu nie wsziadziesz
prąd to w ogóle gowno