Wpis z mikrobloga

Tak pracuję już od pół roku (#!$%@? kiedy to minęło) w tej firmie u dostałem dziś po kolejnym #!$%@? oświecenia. Jak to mawiał prorok Stonoga: "nie warto było". Nie warto jest żebym w ogóle się starał skoro i tak jak przychodzę na zmianę to ja dostaje #!$%@? od klientów za to co zrobiły osoby przede mną. Chciałem, żeby był w tym #!$%@?łku jakiś porządek ale nie da się. Nie da się ogarnąć takiej prostej rzeczy jak miejsca parkingowe (parking hotelowy) i nie jest to wina ani moja, ani moich współpracowników. Specjalnie nie sprzedajemy kilku miejsc, ponieważ nie mamy nad nimi praktycznie żadnej kontroli i zawsze ktoś na krzywy ryj stanie, ale i tak dostajemy #!$%@?, że czemu nie sprzedane. #!$%@? w to, mam to gdzieś, gdyby mi płacili za to, to może bym pomyślał nad minimalnym wysiłkiem. Pora zacząć robić tylko to za co mi płacą.
Wiem że to nie ma sensu, powinienem to uświadomić już dawno temu i to jedynie wyżalanie się, ale czułem, że muszę gdzieś się wyżalić.
#pracbaza
  • 13
@boxxi: Oj tak bratku, czas leci w #!$%@?. Tutaj akurat widze ze srednio ci sie podoba, aczkolwiek w moim przypadku gdzie dobrze mi sie pracuje i podoba sie robota, dzien w ktorym zaczalem (21 sierpnia) zlecial do teraz jak #!$%@? #!$%@? tydzien, doslownie. A co do robienia za co placa, no to tak ma byc. Nie wiem czemu sam sie dymac chcesz i robic wiecej za to samo, ba nawet na
@kestar: Chyba miałem nadzieję że uda mi się więcej osiągnąć, ale po pierwsze to za szybko, po drugie to na razie nie mam możliwości.
Samą pracę uwielbiam, pracuję w zawodzie o czym marzyłem (pracuję na recepcji hotelowej, nawet piszę to właśnie z pracy) po prostu #!$%@?ą mnie takie drobnostki które są niesamowicie proste do naprawienia, tylko mimo chęci to nie przebije się to do góry.