Wpis z mikrobloga

Jestem rozliczany z pakietu mobilności. Pod rampą mam wyłączony silnik i tacho wskazuje łóżko. Czy ja w jakiś sposób na tym tracę finansowo? Inaczej - czy przy rozliczaniu z pakietu mobilności brane są pod uwagę młotki, czy też nie mają one znaczenia?
#zycietruckera
  • 5
@Przypadkowy: tankowanie i inna praca "poza kabiną" na młotkach, bo w razie W lepiej żeby były młotki. Tak samo pamiętaj kontrola drogowa na młotkach. Tak samo OC na młotkach. Tak samo robienie dokumentacji - czy w kabinie czy poza, na młotkach.

Ale jak masz w miarę przewidywalny czas w którym nikt od Ciebie nic nie chce i sobie możesz spokojnie leżeć na wyrku i przeglądać wypok, to masz "przerwę" (na tacho
@Przypadkowy: poproś o rozpiskę naliczania wynagrodzenia, nie wiem dokładnie jak jest przy pakiecie mobilności np. na przerzutach, ale ja robiąc import-export nie mam minimalnej europejskiej tylko polską, ale młotki za granicą już są po stawce europejskiej czy danego kraju, jakoś się w to nie zagłębiałem też
poproś o rozpiskę naliczania wynagrodzenia


@looolbeka: #!$%@? zrozumie, bo ta rozpiska to kilkanaście kartek papieru A4 po francusku / angielsku / niemiecku, której nikt nie czyta, tylko szukają kwoty "suma" na końcu xD