Wpis z mikrobloga

Zdarza się i tak, serce boli, ego zburzone, ale auto trzeba uratować
Od jutra rozpoczynam walkę z odbudową Kurvika 6 VTi, rozbieram go do naga i od razu modze
Jest tu ktoś kto chce zobaczyć tę batalie, bo to juz chyba nie te lata wykopu.
Jak się znajdzie kilku chętnych opowiem po krótce co planuje i pokaze damage :v

#civicdoggfathera #honda #samochody #motoryzacja
Tha_Doggfather - Zdarza się i tak, serce boli, ego zburzone, ale auto trzeba uratować...

źródło: 400372257_6864658310289328_4197417028462133234_n

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
@NuklearnySzpadel: dość niefortunne miejsce, rozpoczyna się tam wiadukt a sam zakret mocno wynosi, asfalt tez tam sliski. Z resztą zwróc uwagę na tę biedną barierę. Ja w nią nie uderzyłem, bo cały cios poszedl w krawężnik, co widać po budzie. Opony z przodu Conti z tyłu kormorany, na takich kupiłem. DOT19 Jak stałem i czekałem na lawete to pan seatem nizej tez zaliczył spina i krawężnik :)
  • Odpowiedz
@Tha_Doggfather: no właśnie brak widocznych uszkodzeń karoserii, krawężnik i barierki mi się nie spinały w całość, więc musiałem dopytać. Współczuję przykrego doświadczenia, ale widzę że pozytywny nastrój Cię nie opuszcza - to dobrze.

Jaki numer drogi i który kilometr? Będę musiał zapamiętać i uważać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@programista15cm: Tarcza przód z z350 330mm zamiast fabrycznych 282 oraz tył daje 305mm z hondy crv zamiast 262. Zacisk tył zostaje oem tylko daje adapter zeby odsunac go od osi zwrotnicy dzieki czemu mozna załozyc wieksza tarcze własnie. No i troche batalii, bo to i dystans trzeba, jak dystans to i szpilki, jak szpilki to trza wprasować nowe łozysko bo nie przebijesz szpilek bo zwrotnica blokuje. Turbo nie zakładam bo
  • Odpowiedz