Wpis z mikrobloga

@iamdoctor zazwyczaj stage 1 jest bezpieczny, można dorzucić do niego lepszy intercooler i powiedzieć tunerowi że ma być bez maksowania wyniku do auta na daily. Większe ciśnienie turbiny to pewnie szybsze jej zużycie, temperatury w silniku też pewnie jakoś wpłyną na jego trwałość. Ale znajdą się i pewnie tacy co zrobili 80-100 tys km i nic im widocznego nie stało się ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@iamdoctor jakie to auto? Kolejne stage moim zdaniem to dla ludzi dla których nie porblem czas czy kasa jak coś się sypnie, priorytetem jest pogoń za liczbami czy tam czasami 100-200 ;) Wejdź na FB na grupę danego modelu i może są jakieś doświadczenia ludzi po programie.
@iamdoctor: Stage 1 powinien bezpieczny i nie wymaga zmian mechanicznych w samochodzie. Ale trzeba mieć swiadomość ze nie ma reguły, zarówno stage 1, 2, 3 czy 58 mogą powodować problemy jeśli są zrobione przez jakieś mirka spod monopolu bez pojęcia o tym co robi, albo pobrane gotowce z ruskiego forum bez wcześniejszej diagnostyki pojazdu do którego mają być aplikowane.