Aktywne Wpisy
śpicie już?
Przed chwilą jechałem na rowerze i jakaś #!$%@? małolata (na oko 17-18 lat) darła ryja na ulicy po czym dobiegła do mnie i chciała mnie zrzucić z roweru XD i do mnie z tekstem "ty też #!$%@? z Ukrainy"? No #!$%@?łem się i zacząłem się drzeć na nią i jej cisnąć od #!$%@? i szmat itp. po czym jak zobaczyła, że mówię po Polsku to do mnie z tekstem w stylu "dobrze,
Rzeczy, które wiem że są do roboty:
-niedokończone modele
-brak propów, (finalnie nie chce żadnych paczek-sraczek to ma być 100% selfmade)
-brak dużych decali
-tiling i powtarzanie assetów przy tej takiej dużej ścianie. Będą wariacje 2 i 3, żeby z tym zawalczyć. No i jakiś distance makro na shader musi być chyba
-za mało kabli, będą się walać po ziemi i ścianach
-wiem, że ciemno
-ogólna bieda
To na środku, ta rura taka, to chyba musi być jakaś ciekawsza
#blender #grafika #grafikakomputerowa #unrealengine #gamedev
Dobrze jest tez miec powód tworzenia miejscówki- co to jest? Gdzie? Kto z tego korzysta? Czasem wystarczy prosty storytelling żeby wyciągnąć coś co powoduje ze jest to mniej nijakie.
wygoogluj sobie "rule of thirds" i zobacz dokladnie o co chodzi i jak przedstawiać treści.
- #!$%@? tekstura na tej dużej rurze, odstaje od reszty
- generalnie do całej sceny trochę nadużywasz postarzających tekstur, wszystko jest popaćkane #!$%@? smołą, ja bym to stonował 20 / 80 mocno / lekko postarzonych