Wpis z mikrobloga

Przyjmę feedback. Co mogę zrobić lepiej na tym etapie? Roast me

Rzeczy, które wiem że są do roboty:
-niedokończone modele
-brak propów, (finalnie nie chce żadnych paczek-sraczek to ma być 100% selfmade)
-brak dużych decali
-tiling i powtarzanie assetów przy tej takiej dużej ścianie. Będą wariacje 2 i 3, żeby z tym zawalczyć. No i jakiś distance makro na shader musi być chyba
-za mało kabli, będą się walać po ziemi i ścianach
-wiem, że ciemno
-ogólna bieda

To na środku, ta rura taka, to chyba musi być jakaś ciekawsza
#blender #grafika #grafikakomputerowa #unrealengine #gamedev
Szumny - Przyjmę feedback. Co mogę zrobić lepiej na tym etapie? Roast me 

Rzeczy, kt...

źródło: 1168

Pobierz
  • 7
Jest całkiem ładne, podoba mi sie uzycie koloru. Jeśli chcesz osiągnąć efekt „każda klatka to złoto” to pozbawiłbym się światłem. Nowoczesna architektura bazuje na zabawie światłem i cieniem

Dobrze jest tez miec powód tworzenia miejscówki- co to jest? Gdzie? Kto z tego korzysta? Czasem wystarczy prosty storytelling żeby wyciągnąć coś co powoduje ze jest to mniej nijakie.
dqdq1 - Jest całkiem ładne, podoba mi sie uzycie koloru. Jeśli chcesz osiągnąć efekt ...

źródło: 71BE422E-F626-43AC-93A3-20EEC284395A

Pobierz
@Szumny: Najbardziej rzuca mi się w oczy:
- #!$%@? tekstura na tej dużej rurze, odstaje od reszty
- generalnie do całej sceny trochę nadużywasz postarzających tekstur, wszystko jest popaćkane #!$%@? smołą, ja bym to stonował 20 / 80 mocno / lekko postarzonych
@Szumny: Nie wiem dokładnie co zmieniłeś. Na pewno można by dużo zyskać przez lepsze oświetlenie, używasz filmic? Na belce metalowej na pewno przeskalować w dół teksturę. Te monitorki można oświetlić jakimś gradientem żeby nie wyglądały tak płasko. Zobacz gif:
pipun - @Szumny: Nie wiem dokładnie co zmieniłeś. Na pewno można by dużo zyskać przez...

źródło: szumny

Pobierz