Wpis z mikrobloga

Miraski, jest tu ktoś, kto usunął konto na Facebooku w trakcie edukacji? Jak sobie radzicie z otrzymywaniem powiadomień z grup na studiach itp.? Czy usunięcie konta wpłynęło pozytywnie na wasze życie? Pytam, bo sama się nad tym zastanawiam, ale z drugiej strony - to z Facebooka dowiaduję się o przekładanych sprawdzianach, adresach mailowych nauczycieli itp. #kiciochpyta #facebook #fb #licbaza #studbaza
  • 21
  • Odpowiedz
@Sceptyczka3: Olej usuwanie konta. Po co to komu. Potem możesz mieć problem z komunikacją z innymi. Jeśli martwi Cię uzależnienie, to odsubskrybuj sobie wszystkich znajomych, którzy wrzucają dużo rzeczy. Zajmie Ci to chwilę (no chyba że masz 1000+ znajomych), a dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu. A może nawet jest jakieś narzędzie, które automatycznie odsubskrybuje wszystkich – nie wiem.

Moja tablica Facebooka jest praktycznie zawsze czysta; od czasu do czasu pojawiają
  • Odpowiedz
@Sceptyczka3: ja studiuję i nie mam konta na facebooku. Jest tam grupa mojego roku i grup ćwiczeniowych. Ogólnie daje radę - większość rzeczy wyciągam bezpośrednio od starosty (typu skrypty, terminy zaliczeń etc), część rzeczy dowiaduję się od ludzi bezpośrednio "na korytarzu", od wykładowców, którzy sporo załatwiają na zajęciach przy wszystkich (a nie tylko przez starostę). Wszystie oficjalne informacje w wydziału typu terminy sesji, składanie jakiś wniosków o stypendia blablabla, adresy
  • Odpowiedz
@Sceptyczka3: nie tyle problemy co utrudniłem sobie życie - musiałem łazić za ludźmi, pytać, prosić się, czekać aż raczą odpisać. Zaczęło mnie to wk*rwiać w pewnym momencie, założyłem fb na nowo i stwierdzam że do końca studiów się przemęczę jakoś :) oczywiście minimum lajków i traktowanie go jako kontakt ze znajomymi + baza danych dot. studiów. I żyje się łatwiej ;)
  • Odpowiedz