Wpis z mikrobloga

GTA VI robili 10 lat


@iErdo: Jakaś oficjalna wiadomość ze strony R* że od 2013 roku pracowali nad grą pod tytułem "GTA VI", i że to co ma być zapowiedziane w grudniu to GTA VI nad którym pracowali od 2013 roku?

Czy jak zwykle fani GTA powielają plotki jako fakty, bo hype odbiera zdrowego rozsądku? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@supra107: właściwie to pracowali nawet dłużej, bo dział odpowiedzialny za GTA VI już działał powoli w 2013 roku, jak nie wcześniej, w 2014 zespół się już mocno rozrósł i ruszyli w pełni, a od 2018 po RDR2 cisną pełną parą

Pamiętaj, że R* ma wiele oddziałów, i to nic dziwnego

To też nie tak, że CeDep pracował nad Cyberpunkiem od razu po Wiedźminie, ale działał już wcześniej

Może moje zdanie, że
@iErdo: Natomiast czas produkcji i zasoby na nic się nie zdaje jeżeli projekt jest w rozsypce.

STALKER Cień Czarnobyla: prace zaczęto w 2001 roku, ostatecznie gra wyszła w 2007 roku i była pełna bugów, wyciętej zawartości i niespełnionych obietnic.

No ale dobra: małe niezależne ukraińskie studio, mieli nadmierne ambicje jak na zasoby, więc to jest do zrozumienia.

Windows Longhorn: Microsoft zaczął nad nim pracę w 2001 roku, w 2004 mieli reset
@supra107: tego nie wiemy, CP był początkową porażką przez to, że w trakcie zachodziło zbyt dużo zmian i finalnie gra zmieniła format parę razy, złe zaprojektowanie gry na początku odbije się prędzej czy później, więc jest to najważniejszy etap, i wiele firm zdaje sobie z tego sprawę powoli i tak na prawdę praca nad koncepcją zaczyna zajmować coraz więcej czasu, aby po drodze uniknąć dużych potknięć

czy też to czy projekt