Wpis z mikrobloga

Mam problem z założeniem konta za zero w PKO BP. Podczas próby zakładania konta musiałem na jakiś dłuższy czas odejść od telefonu i po powrocie wyskoczył błąd i nie mogłem kontynuować procesu. No to kolejna próba, wszystko przeszło, ale na maila dostałem wiadomość, że mój wniosek został odrzucony, ponieważ bank pracuje już nad obsługą mojego wniosku i nie może przyjąć kolejnego wniosku. Sytuacja trwa od 26 października...Po kontakcie z infolinią sytuacja się nie zmieniła, faktycznie widzą, że składałem wnioski, ale dostałem tylko wiadomość, że przekażą moją sprawę do innego działu. Sytuacja do dziś nie rozwiązana. Nie zamierzam latać z taką pierdołą jak założenie konta do oddziału, czy @EkspertPKO może mi jakoś pomóc?
#pkobp
  • 2
Dziękuję za taką pomoc. Czekam do końca tygodnia, nie zamierzam się prosić po raz kolejny o rozwiązanie takiej błahostki. Najwyżej skorzysta inny bank.