Wpis z mikrobloga

@WolvvloW: Mnie uczyli żeby luz w 1-2 cylindrowych silnikach ustawiać po to aby przy wjeździe w dziure albo uskok na drodze czy próg zwalniający nie dodać omyłkowo troche gazu. To z racji charakterystyki tych silników i dużego momentu z dołu.
@WolvvloW:
PRZEDEWSZYSTKIM tyczyło się to motocykli gaźnikowych, gdyż gaźnik dosyć mocno się rozgrzewa od cylindra. Co za tym idzie po rozgrzaniu chodził by na innych obrotach niż zimny.

Tak samo jest we wszystkich na linkę gdy temperatura z rana jest np. 8 stopni a ty ustawiłeś w 20C obroty minimalne.

Testowałem to rozwiązanie w motocyklach i musiałem wrócić szybko do zostawienia luzu z powodu zbyt wolnego schodzenia obrotów tuż przed końcem.
@WolvvloW: nie mam linki w moim moto (ducati - potencjometr czy co tam jest ¯\(ツ)/¯ ) a luz nadal jest, moim zdaniem po to zeby jak szarpnie na dziurze nie bylo 0/1 reakcji tylko byla ta martwa strefa w ktorej nic sie nie dzieje
@mpetrumnigrum
@xede

One. Dzięki. Mam 125 z wtryskiem. W tej chwili przy tym kółku do regulacji obrotów jest luz na lince - mogę delikatnym dotykiem ugiąć ją bez pełnego napinania.

Ale na manetce już sztywno ^^
Trzeba zmienić dziurkę w Rolgazie najwidoczniej