Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
![Alzena](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c559f891eb6283eb7b9b3d7e22e192b9066b066f73357287273f5b3e37c4ec0f,q60.jpg)
Alzena +13
Kilka pytań do osób na #neet.
Zakładam że nje wszyscy którzy nie pracują są na rencie (która i tak jest śmiesznie niska), więc z czego wy sie właściwie utrzymujecie? Życie to są naprawdę duże koszta, nie ma opcji przeżyć z jakiegoś zasiłku.
I drugie pytanie - zakładam że ludzie którzy nie pracują dłuższy czas są zarejestrowani w urzędzie pracy (żeby mieć ubezpieczenie). Jak ja byłam w UP to co
Zakładam że nje wszyscy którzy nie pracują są na rencie (która i tak jest śmiesznie niska), więc z czego wy sie właściwie utrzymujecie? Życie to są naprawdę duże koszta, nie ma opcji przeżyć z jakiegoś zasiłku.
I drugie pytanie - zakładam że ludzie którzy nie pracują dłuższy czas są zarejestrowani w urzędzie pracy (żeby mieć ubezpieczenie). Jak ja byłam w UP to co
Taka sytuacja: założyłem konto firmowe za 0 zł w mBanku w 2007 roku. Działalność zamykałem około 2010 roku i wydawało mi się, że konto też zamknąłem niestety po tylu latach nie mam żadnych papierów. Dzisiaj dostaję pismo o egzekucji od firmy windykacyjnej EOS Poland, dotyczące niewielkiej kwoty, wynoszącej 185 zł. Trochę się zdenerwowałem i zadzwoniłem do firmy windykacyjnej. Odpowiedzieli mi, że dług wynika z umowy o numerze 0942398342.
Następnie zadzwoniłem do mBanku, ale niestety, nie mogli mi udzielić informacji telefonicznie, ponieważ nie jestem aktywnym klientem i nie znam swoich danych, bla bla bla.
Pojechałem do jedynej placówki otwartej w okolicy, pomimo że była oddalona o około 35 km. Tam spotkałem mocno nieuprzejmą panią, która pokazała mi wydruk z konta, który załączam. Dodatkowo dowiedziałem się, że dług wynika z opłat za konto w 2021 roku, za okres sześciu miesięcy. Zadałem pytanie: jak to się stało, że zmieniliście umowę (opłaty), a ja nie zostałem o tym powiadomiony?
Poprosiłem o list lub jakiekolwiek potwierdzenie. Pani stwierdziła, że na pewno była informacja w aplikacji. Kobieto!!! Konta od 13 lat nikt nie używał!!!
Miała w zasięgu wzroku wyciąg!
Pani stwierdziła: "Ale my tak wysyłamy."
Poprosiłem o pisemne potwierdzenie, że nie korzystam z żadnych usług u was, aby uniknąć przyszłych problemów.
Pani odpowiedziała: "Ja panu mówię, że pan nie ma, to powinno panu wystarczyć."
Ponownie poprosiłem o jakieś potwierdzanie. Zaproponowała zaświadczenie o zamknięciu konta za 40 zł. Ostatecznie złożyłem reklamację i wychodzę.
Przy wyjściu postanowiłem zabrać ze sobą wydrukowany wyciąg. Pani odmówiła, twierdząc, że to tylko poglądowo. Zrobiłem zdjęcia. Kobieta wzięła ten wyciąg i z uśmiechem patrząc mi w oczy wrzuciła go do niszczarki.
Co teraz robić? Czy zignorować sprawę i zapłacić? Czy walczyć z tą sytuacją?"
STRONA 2
https://drive.google.com/file/d/1Ir8UJ87sI42cIEyTSBL8RDC-IYAxREMS/view?usp=sharing
STRONA 3
https://drive.google.com/file/d/1QZK5LTBsBBE4rSnBD3o4n_UmtFy1Yk4u/view?usp=sharing
#mbank #prawo #banki
źródło: s1
PobierzKolejna wtopa banku na wykopie i kolejny raz @mBank, jakoś innym się to tak nagminnie nie zdarza.
Jak by nie to nie było by sytuacji..
@hobelik: jak nie masz dostepu do aplikacji, to nie moga wyslac aplikacja bo musza ciebie skutecznie poinformowac. generalnie ja dostaje email o zmianach w cenniku
@hobelik:
Możemy od razu podziękować również za split payment, bo to jest powodem wprowadzenia tego obowiązku, podobnie zresztą jak cyrki z "białą listą podatników VAT". Nigdzie na świecie nie ma tak zamordystycznego systemu jak u nas a jeśli już występuje split payment to jest on na ogół nieobowiązkowy lub stworzony faktycznie dla wygody przedsiębiorcy a nie jako bat na
@Karoleer: wg mnie juz za chwile bedzie bo dlug zostal sprzedany do firmy windykacyjnej. mysle ze wlasnie saldo jest 0 bo zostalo to sprzedane