Wpis z mikrobloga

@keep_it_real @ChristianHorner : Na tym właśnie polega ten obrazek. W 2017 roku nie mieli praktycznie czym rzeźbić a i tak jakieś gry się jednak pojawiały.
W 2023 mają ogrom studiów, więc będzie komu je regularnie wyrzucać na rynek.

A czy zrezygnowałbym z połowy z tych studiów w zamian za jedno studio na poziomie Rockstara? Zdecydowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@BetonowePlacki : System ocen Steama jest mocno kaleki, bo gry dostają genatywmy bombing za kiepską optymalizację, a nie za to jakimi są grami.

Jak na konsolach gra wychodzi w 30fpsach to konsolarze nie bombardują stron ocenami 2/10 tylko odejmują ten 1 czy max 2 punkty od osobistej oceny gry za brak 60fps.
System ocen Steama jest mocno kaleki, bo gry dostają genatywmy bombing za kiepską optymalizację, a nie za to jakimi są grami.


@Beeercik: akurat w recenzjach Starfielda na Steamie dużo krytyki o samej grze. No i jak odfiltrujesz tych którzy gry nie zwrócili (grane powyżej 2h) ocena niewiele się zmienia (parę % do góry) czyli to wcale nie jest review bombing.
@Beeercik: Ale bzdura, sam sprzedałem xboxa series x przez tą gownkana robotę. Bethesdę i połowę studiów z tego obrazka kupili w 2020 i przez 3 lata zero efektu. Sony nie kupiło nikogo i wydają genialne gry. A ludzie dalej zaprzeczają rzeczywistości
akurat w recenzjach Starfielda na Steamie dużo krytyki o samej grze


@MisPluszowyZWadaWymowy : Tak, ale ja pisałem odnośnie Forzy, która na Steam jest jechana za kiepską optymalizację na PC.

Bethesde i połowę studiów z tego obrazka kupili w 2020 i przez 3 lata zero efektu.


@bonus: Ale duże gry teraz tworzy się przez 3-5 lat. Oczekiwałeś, że kupią studio X i za rok wypluje ono nową grę?

Większość studiów, które kupili