Wpis z mikrobloga

@lol_cat: podstawka jest za łatwa, nie stanowi żadnego wyzwania dla gracza, nawet dla kogoś kto nigdy jeszcze nie grał w gothica. NK fabularnie prawie nic nie zmienia w podstawce, a jedynie dodaje nowe ciekawe rzeczy i misje, które wydłużają, utrudniają i urozmaicają grę
@HumanBeing gówno, właśnie NK jest za łatwa bo niszczy balans gry przez to, że jak wychodziła to została tak poprowadzona żeby ktoś kto już grał w podstawkę tylko przeleciał przez jej główny wątek. Dlatego dodano liczne ułatwienia i skróty dla gracza np. szpon beleara
@lol_cat: do czasu zdobycia szpona gra jest o wiele trudniejsza od podstawki, a szpona nie trzeba przecież nawet aktywować, można go oddać Saturasowi za 2k expa. Jedyny skrót jaki pamiętam z NK to przyspieszona możliwość zostania nowicjuszem, ale to jest nawet spoko bo #!$%@? można dostać z tym prowadzeniem owcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Duddkov: akurat żeby dołączyć do straży wystarczy być czeladnikiem u kogoś, a czeladnikiem i tak warto zostać dla złota i expa, więc skracanie wstąpienia do straży jest trochę bez sensu. Albo można wybić gildię złodziei i wtedy zostać strażnikiem, ale to już było w podstawce G2
@HumanBeing: @Duddkov NK dodawało ułatwienia dla wszystkich gildii. Jeśli dobrze pamiętam to przy opcji straży/najemników trzeba było porozmawiać z Laresem, a w kwestii magów z Daronem. Ogólnie nie zgodzę się, że dodatek #!$%@?ł balans, raczej opcjonalnie przyspieszał 2 rozdział, żeby szybciej móc zobaczyć Jarkendar. Wszystko inne było bardziej wymagające i bardzo dobrze.