Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
czekolada z lidla jd gross 95% po zwazeniu ma 105 gr, na opakowaniu napisane ze powinna miec 125gr :D

btw bardzo spoko się wydaje ta czekolada jesli chodzi o makro i skład (specjalnie nie napiszę zebyscie sami sprawdzili :D )

#lidl #czekolada #uokik #inflacja #downsizing #afera #oszukujo #slodycze #hande



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 4
Czekolady powyżej 85% kakao mają konsystencję smoły i smakują jak kakao Deco Moreno jedzone prosto z pudełka.
@mirko_anonim: Ja parę miesięcy temu kupiłem kabanosy Pikok XXL, które powinny mieć masę 500 g. "Zapiszczały" mi na kasie samoobsługowej (że waga się nie zgadza). Pani podeszła, zaakceptowała i szybko poszła. Myślałem, że jest np. 520 g czy jakoś tak (czasami się zdarza, wiadomo, jednak w takiej sytuacji zawsze powinna to być różnica na korzyść klienta). Zważyłem w domu: 450 g. I już nie wiem, czy większym rozczarowaniem był sam ten
Czekolady powyżej 85% kakao mają konsystencję smoły i smakują jak kakao Deco Moreno jedzone prosto z pudełka.


@brass: wez pod uwage, że skłd moze byc fałszowany. Mi sie wydaje ze 85% z biedry juz dawno nie ma 85%... jest zbyt słodkawa.
Za to 95% z biedry smakuje jak kiedys 85%....

Ja parę miesięcy temu kupiłem kabanosy Pikok XXL, które powinny mieć masę 500 g.


@sammler: kontrola jakości wyłączona by ciąć
@brass: wez pod uwage, że skłd moze byc fałszowany. Mi sie wydaje ze 85% z biedry juz dawno nie ma 85%... jest zbyt słodkawa.

Za to 95% z biedry smakuje jak kiedys 85%....


@wuwuzela1:
Ta z biedry mi nigdy nie podchodzila (jakieś dziwne posmaki), biore 85 z lidla.