Wpis z mikrobloga

#darksouls #darksouls3 #ds Nie wiem #!$%@?, pierwsze wrażenie było super z trzeciej części, #!$%@? se uchigataną raw+3, i wszystko super, pierwszy boss #!$%@?ł mnie mocniej niż Manus z ds1 (chociaż, dość #!$%@? jest wchodzenie w jego teksture i w sumie nie wiadomo czy jestes z tyłu, boku czy gdzie), gra chodzi płynnie, to chyba przez brak framelocka jak w remasterze, ale CO DO #!$%@? JEST NIE TAK Z PRACĄ KAMERY, szczególnie po lockowaniu przeciwników, ile razy się #!$%@?łem, bo kamera po zabiciu przeciwnika dostaje downa i leci w dół, wyłączyłem przełączanie lockowania z przeciwnika na drugiego, bo było irytujące, ale dalej, ta kamera jest nie do zniesienia, szczególnie jak jest więcej niż jeden przeciwnik, to możesz być więcej niż pewny, że kolejny roll będzie wprost pod innego przeciwnika, a tych przecież jest co najmniej 3 razy więcej niż w DS1. No dobra, ale to graj bez locka, no nie da się, mimo ze 99% ds1 grałem bez lockowania, bo tu #!$%@? magicznie postać się wykręci o pół piksela i katana minie wielkie dupsko przeciwnika o ćwierć piksela. aaaaaaaaaaaaaa ide znowu #!$%@?ć xx K dusz do piachu
  • 3
  • Odpowiedz
  • 0
@Toent: albo czemu np. nie ma w UI ikonek pod klawiature i myszkę i wszystko pod pada? nie wiem, na szczęście akurat wszystko jest takie jak w DS1
  • Odpowiedz
  • 0
@Toent: a i jak działa #!$%@? bleed w tej grze? pasek z 5 razy dojechał do końca i dostałem 5x dmg mimo, ze już dawno nie byłem w walce? jaka w tym logiak
  • Odpowiedz