Aktywne Wpisy
![njdnsjdnjs](https://wykop.pl/cdn/c0834752/10953cb5e8efc04ff1dc9a5ae43be6e33f29405d7927f81bdcf66192b179b8d4,q60.jpg)
njdnsjdnjs +116
![njdnsjdnjs](https://wykop.pl/cdn/c3201142/900be6318fbe20de3011f3b14b2dde51c2d0e65f4b54ac293e5bd0df6d0cf865,w150.jpg)
źródło: slalalaala
Pobierz![magnetotonieja](https://wykop.pl/cdn/c3397992/magnetotonieja_urgzC1TMEe,q60.jpg)
magnetotonieja +10
#mecz #heheszki #pasta #austria
Austria: Najszczęśliwszy Naród w Europie:
Według Eurostatu z danych z 2022 roku, Austria jest najszczęśliwszym krajem w Unii Europejskiej. Jakże to może dziwić? Bo przecież współczesnym Austriakom nie brakuje powodów do radości, mając na wyciągnięcie ręki zarówno Alpy, jak i najwyższy standard życia w Europie. A czy może Austriakom zawsze sprzyjało szczęście – od korzystnego położenia geograficznego, przez historię pełną sprytnych manewrów i zaskakujących zbiegów okoliczności, aż po
Austria: Najszczęśliwszy Naród w Europie:
Według Eurostatu z danych z 2022 roku, Austria jest najszczęśliwszym krajem w Unii Europejskiej. Jakże to może dziwić? Bo przecież współczesnym Austriakom nie brakuje powodów do radości, mając na wyciągnięcie ręki zarówno Alpy, jak i najwyższy standard życia w Europie. A czy może Austriakom zawsze sprzyjało szczęście – od korzystnego położenia geograficznego, przez historię pełną sprytnych manewrów i zaskakujących zbiegów okoliczności, aż po
![magnetotonieja - #mecz #heheszki #pasta #austria
Austria: Najszczęśliwszy Naród w E...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/78503eef4c7b8492e8d2e620b21e8b6685e3ccfad71443cd72f27257594fc503,w150.jpg?author=magnetotonieja&auth=fa5c7d66e0dc149b2b0a7c89c1b0dd73)
źródło: jakSieTuNieCieszyc
Pobierz
Mirek @manimalia napisał, że fajnie by było, jakbym o takiej produkcji napisał parę słów, a więc i piszę:
Celem gry jest przetrwanie coraz to mocniejszych fal wrogów (orków), tak aby nasz bohater Gandohar przeżył. Jest to w sumie jedyny cel tej produkcji, bo trudno tutaj uświadczyć jakąś fabułę, co jest niestety dużym minusem Castle Defense, głównie z jednego prostego względu - braku motywacji do jej ukończenia. Na początku każdej rozgrywki ustawiamy odpowiednie jednostki na dozwolonych polach (są wśród nich swordsman, archer, necromancer, priest, royal guardian oraz fire mage i za każdą taką jednostkę musimy zapłacić). Co ważne naszych obrońców możemy rozwijać, również za zdobyte w czasie gry złoto, tj. idziemy w siłę (zadawane obrażenia) lub zdrowie. Z tego też względu warto pamiętać, że lepiej jest mieć mniejszą ilość dobrze rozbudowanych sojuszników, niż wielu słabych rekrutów - o czym też informuje nas sama gra.
No i tak to wygląda, fale są coraz trudniejsze, my rekrutujemy jednostki, rozwijamy je, dzięki aktywnej pauzie mamy chwilę aby je teleportować w inne dozwolone miejsce lub leczyć je i staramy się zachować Gandohara przy życiu. Jeśli przetrwamy wszystkie fale w danej lokacji, to przechodzimy do kolejnej "misji", która odbywa się w innym już miejscu, gdzie znów musimy stawić czoła coraz to silniejszym orkom (są też jakieś skorpiony, mumiei, wilkołaki czy #!$%@? wie co to jest).
Ogólnie całkiem przyjemnie, ale nie na dłuższą metę. Sam sporo rzeczy bym też zmienił, m.in. dodał poziomy trudności (np. przegrywamy 17/20 falę i wcale nie zaczynamy od tej 17 przegranej, tylko od nowa, co jest męczące bo pierwsze są zazwyczaj bardzo słabe) zmieniłbym stronę audiowizualną, dodał jakąś fabułę, więcej RPG (zdobywanie punktów doświadczenia przez jednostki), poprawy wymaga też AI zarówno wrogów jak i sojuszników.
Gra w miarę OK, nie gram w takie pozycje, więc dla mnie to totalna nowość. Mimo że nie ukończyłem (szczerze to nie chce mi się, brak w niej jakiegoś wyższego celu) to daję ocenę 5/10.
Niebawem kolejne losowanie gry z listy Steam :)
#gry #grypc #steam #losujgre
źródło: comment_EBe4HzX1HrrvUl27Wg2GHQKS1CWJ5NWy.jpg
Pobierz