Wpis z mikrobloga

@dolor No ta bo przecież N52 nie wytrzymuje nawet 100k km według ekspertów xD

A tak serio to przebieg spory głównie autostradowy ale robiona była rewizja silnika jest w bardzo dobrym stanie, ogólnie auto zadbane jak bym cofnął to na 180k to nikt by się nie połapał patrząc na ogólny stan nawet żaden przycisk nie jest wytarty dlatego zastanawiam się, ile mają przebiegu te w których są powycierane przyciski do białego :D
@Danio_1992 Też nad tym myslalem, ale już nawet sie tym nie przejmuje. Najbardziej to uwielbiam historie, jak ktoś kupił tanio wóz z przebiegiem ok. 150k (jeden ze znajomych tak zrobił), a później okazało się, że w sumie to trzeba zrobić rozrząd, panewka wału się obróciła i pompa oleju za słabo podaje. Szkoda gadać nawet.

Na czym polegała rewizja silnika w Twoim przypadku? Robiłeś coś przy wytryskach lub układzie paliwowym, sondy, czy coś?
@dolor: Nie dobierałem się co prawda do pierścieni czy panewek ale przy okazji wymiany dekla zrobiłem rewizję całej góry czyli przede wszystkim wałka wydechowego no i rozrządu. W tych silnikach jest duża wada głowicy przez którą jest za słaby przepływ oleju dlatego wielu osobom klepie na wolnych obrotach, niby nic szczególnego się nie dzieje ale niestety wałek wydechowy ostatecznie dostaje po dupie i jest ogromny problem. Mam znajomego, który na Beemkach
@Danio_1992 Czyli, jak zwykle pakiet startowy to dbanie o wóz - jak w każdym przypadku - częste wymiany oleju i innych płynów, w pełni się zgadzam, bo od bazy dodatków olejowych zależy to jak wyczyścić się silnik itd. ja ostatnio lałem płukankę forte, a później olej ravenol fds, ale z racji że jest to francuski klekot to właśnie ciężko się dowiedzieć, czy to coś pomaga czy nie.

A z tymi sondami to