Wpis z mikrobloga

@malronos: A to może była ta seria płyt co miała wbudowane całkiem sensowne GPU, kojarzę że było coś takiego chyba? Jakieś około 10 lat to pamiętam że na ówczesnym dosyć mocnym komputerze wydajność G3 była raczej taka sobie, co chwilę jakieś doczytywanie, chrupnięcia itp. W sumie niech wydadzą na Switch to zobaczymy jak to będzie tam działało xd
@SamBeliar: Warto dodać, że to przycięcie PC podczas teleportacji to po prostu wczytywanie mapy. Tak samo jak w Skyrimie/Wiedźminie 3 używasz szybkiej podróży to pojawia się ekran wczytywania. W Gothic 3 nie ma takiego ekranu, tylko jest przycięcie gry, ale w sumie na to samo wychodzi. :)
Warto dodać, że to przycięcie PC podczas teleportacji to po prostu wczytywanie mapy. Tak samo jak w Skyrimie/Wiedźminie 3 używasz szybkiej podróży to pojawia się ekran wczytywania. W Gothic 3 nie ma takiego ekranu, tylko jest przycięcie gry, ale w sumie na to samo wychodzi. :)


@maciorqa: Tak samo te ścinki jak biegniemy to też wczytywanie mapy przed nami
@SamBeliar: Tak, ale to jest akurat już wina złej optymalizacji silnika- w Skyrmie czy Wiedźminie możesz przebiec całą mapę od początku do końca i nie będzie żadnych przycięć, gdyż silnik jest dobrze zoptymalizowany i potrafi bez przycięć doczytywać mapę, w przeciwieństwie do silnika z Gothic 3.

Natomiast nawet jakby silnik G3 był dobrze zoptymalizowany, to i tak podczas teleportacji miałbyś przycięcie, gdyż przemieszczasz się nagle z jednego miejsca na drugie i