Aktywne Wpisy
![wyslij_nudeski](https://wykop.pl/cdn/c3397992/wyslij_nudeski_Feu7kKiqqH,q60.jpg)
wyslij_nudeski +516
Zmieniło się wszystko. Poza Starym.
Zmienił się mental, problemy, leki, diagnozy.
W sumie to człowiek wiedział, że to jebnie, ale myślał, że jeszcze spokojnie sobie 10 lat pożyje. A tu proszę, wątpliwości co do ewentualnego życia. Nie z powodu psychiki.
Zdiagnozowali u mnie coś pomiędzy zespołem Ehlersa-Danlosa a zespołem Marfana. Nie googlujcie. W skrócie chodzi o to, że mój organizm jest gównem, bo nie działa produkcja kolagenu. A kolagen jest w całym
Zmienił się mental, problemy, leki, diagnozy.
W sumie to człowiek wiedział, że to jebnie, ale myślał, że jeszcze spokojnie sobie 10 lat pożyje. A tu proszę, wątpliwości co do ewentualnego życia. Nie z powodu psychiki.
Zdiagnozowali u mnie coś pomiędzy zespołem Ehlersa-Danlosa a zespołem Marfana. Nie googlujcie. W skrócie chodzi o to, że mój organizm jest gównem, bo nie działa produkcja kolagenu. A kolagen jest w całym
![wyslij_nudeski - Zmieniło się wszystko. Poza Starym.
Zmienił się mental, problemy, l...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/474d1f74f4ded523a1f41af943036cabe2bc4c6cd246933c7a755ce1d7ee1d8f,w150.jpg)
źródło: temp_file1142855652512496253
Pobierz![mistejk](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mistejk_tHqfIbIkwf,q60.jpg)
mistejk +238
![mistejk - Państwo polskie at it’s finest
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/p...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/270e6ef9ee98dc1c9fe3404c2501da8751e82cc5a1dff959181131d155433a1a,w150.jpg?author=mistejk&auth=82861ac379baf2c87fc84d87842a8818)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Od razu info dla posiadaczy BMW z silnikiem 2.0D. Jeśli macie chłodnicę EGR firmy Korens (chłodniczka jest w miarę dostępna wraz z nalepką z nazwą producenta) to zasuwajcie jak najszybciej do ASO, żeby wam sprawdzili/ wymienili chłodnicę EGR.
Na to jest akcja techniczna, więc nic nie zapłacicie za wymianę, a nawet dostaniecie furę zastępczą.
W silnika diesla 2.0 trafiła trefna seria chłodnic EGR firmy Korens, które z czasem stają się nieszczelne i chłodziwo przedostaje się do układu recyrkulacji spalin jednocześnie powodując zwiększenie temperatury zawróconych do układu recyrkulacji spalin. Do tego należy dodać fakt, że wraz ze spalinami do układu dolotowego dostaje się nieprzepalony olej napędowy. Nie byłby to aż tak straszny problem gdyby nie fakt, że układ dolotowy jest PLASTIKOWY i to on się zapala. Nie jednokrotnie spotkałem się z przetopionymi kolektorami dolotowymi z wydmuchanymi dziurkami.
Te chłodnice są wymieniane dosłownie tonami.
#motoryzacja #bmw #samochody
A odnośnie wzrostu temp. Jakie wartości są okey a jakie informują że jest stanowczo za dużo? Mam btoola i obd2 więc jeżdżąc lubię sobie monitorować parametry. Dzięki
Dzieki za pomoc!