Wpis z mikrobloga

Na moim profilu na facebooku właśnie zaczęła się akcja agencji PR-owej mającej zneutralizować krytyczną recenzję filmu "Kamienie na szaniec". Kolejne podstawione osoby pozorują zabieranie głosu w dyskusji, ale ich argumenty są przepisane żywcem z materiałów reklamowych dystrybutora filmu. Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda na konkretnym przykładzie tzw. marketing internetowy, zapraszam na moją strone.

https://www.facebook.com/tomasz.raczek

Kto zorientuje się, które wpisy są działaniem agencji PR? #film #kino #recenzjeraczka #kultura #wykopfm
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tomaszraczek: Standard w Internecie. Każdy kiedyś dał się komuś wkręcić, strollować. To tym bardziej łatwe, gdy wiadomo, że "ofiara" nie śledzi za bardzo głupot, którymi żyje część społeczności portalu.
  • Odpowiedz
@tomaszraczek: Ale panie Tomaszu. Czyli w branży filmowej jest identycznie jak innych polskich branżach rozrywkowych, kiedy dziennikarzy na eventy zagraniczne i pokazy zaprasza się tylko wtedy, kiedy po fakcie dobrze odniosą się do produktu? Tak dobrze to znam, że nawet mnie to nie dziwi.
  • Odpowiedz