Wpis z mikrobloga

Fiaty są idealnym przykładem jak nie uczyć się z błędów.
Fiat Punto II 2003 r. Rdzewieją progi, błotniki i wewnętrzna strona maski przy łączeniu.
Fiat Punto III 2012 r. Rdzewieją progi, błotniki i wewnętrzna strona maski przy łączeniu.
Fiat Tipo 2018 r. Rdzewieją progi i błotniki.

#fiat #motoryzacja
  • 13
  • 1
@Sl_w_k_1: Jak na Fiata to bardzo dobry samochód. O progi i błotniki trzeba zadbać. Woskować, myć, patrzeć, czy piach nie piaskuje lakieru. Jeździć i obserwować.
Jak kupować to te wersje z mocniejszymi silnikami - 95KM 1.4 benzyna zamula.
u Francuzów klapa bagażnika i nadkola


@wymiar-sprawiedliwosci: który francuz ma niby rdzewiejąca klapę? Przecież tam od ok '00 wszystkie czy to Citroeny/peżo czy Reno mają z plastiku klapy, często również i przednie błotniki. Maski z aluminium. Progi żre po kilkunastu latach w grupie PSA. Ostatnie jeżdżące jeszcze Laguny II, Megane II nadal są bez korozji
@loucas: w klamce z alfy 147 co ok 3 lata pęka taki aluminiowy łącznik i przestaje działać. Po zakończeniu produkcji tego auta klamkę przeszczepili do fiata 500 i tłuką to po dziś dzień. To jest już od 22 lat klamka z prostą do wyeliminowania wadą. Co zrobił Fiat? Otóż sprzedaje oryginalny zestaw naprawczy do tej usterki (chwała, że nie całą klamkę) zamiast wyeliminować wadę