Wpis z mikrobloga

Jakieś tipy na zarządzanie kilkoma projektami? Jak dobrze organizować prace na JDG? Ostatnio krokiem milowym okazało się planowanie do przodu. Np. podsyłam copywriterowi artykuły na cały rok i on co miesiąc wybiera i pisze X artykułów - do końca roku mnie to nie interesuje. Albo zlecam zrobienie kilku filmików na YT i tylko ustawiam "data premiery" i one się same dodają - mam to gdzieś. Bo kiedyś to cały czas robiłem "na bieżąco" - i to nie działało dobrze.

Bo był taki czas, że siadałem do komputera i nie wiedziałem w sumie co mam zrobić. Jeden wielki bajzel w bani, zawsze coś do roboty. Teraz porobiłem foldery, tabelki w excelu z planem działań i odhaczam co zrobione.

#zarzadzanieprojektami #organizacja #produktywnosc
  • 1
@Reiden: Nauczenie się korzystania z programów typu Firamo, Asana, Monday etc. W zakresie zarządzania zadaniami i projektami wszystkie działają prawie identycznie. Game changer.

Tylko pamiętaj o jednym - wymagają one dyscypliny w używaniu. Powinieneś wypracować procedury korzystania z nich - kiedy tworzysz nowe zadania, kiedy zmieniasz ich status, kiedy zamykasz, co i jak w nich notujesz, jak nadajesz priorytety itd.

Jak się nauczysz z nich korzystać to lecisz jak formuła jeden