Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077 jakie są wasze pierwsze wrażenia po aktualizacji? Korzystacie z tych nowych ustawień RT i DLSS? Ja korzystam i choć efekty wizualne prezentują się imponująco, to zauważyłem, że obraz wydaje się być trochę ciemny. Co więcej, neonowe elementy nie napierniczają już tak mocno w oczy, więc nie jestem pewien, czy to zamierzone zmiany, czy może to jakiś błąd. Para wylatująca ze studzienek u mnie wygląda z daleka dziwnie i dochodzi tam do jakichś niezrozumiałych błysków,a tak poza tym chyba jest oki
Pobierz Kostor95 - #cyberpunk2077 jakie są wasze pierwsze wrażenia po aktualizacji? Korzystac...
źródło: Cymbergej
  • 9
@Kostor95: Pierwsze co rzuca się w oczy to to, że w końcu oddalili minimapkę. Po drugie to mam wrażenie, że tekstury są bardziej rozmazane. Do tego na swoim 3060ti mogę włączyć path tracing w grze. Wydajność w mieście z dlss na jakość spada wtedy do ~30 fpsów
@Kostor95: Wizualnie dlss 3,5 daje radę. Nieco poprawił się klatkarz, ale to dosłownie kilka procent. Usunięto migotanie, większość rozmyć i powidoków.
To co mnie martwi to zmiany w samej rozgrywce. Właśnie wyszedłem z gry i chyba wrócę do wersji 1.63:( Zmienili tak dużo, że ledwo można się połapać. Mojego netrunnera nie udało mi się odbudować w nowym drzewku postaci. Zmieniono całkowicie statystyki broni, wszczepów i hacków. Gra stała się trudniejsza i
@szmaciarzqlaku: Aby zainstalować nadchodzący nowy dodatek musisz wystartować z patcha 2.0. Teraz już kumasz?
Całą postać muszę zbudować od nowa, ogarnąć nowe mechaniki, nowe bronie (bo te które miałem mają już zmienione statystki), nowe wszczepy itd. Sadziłem że w nowy dlc pogram jako kontynuacja obecnej gry, a w zasadzie będę musiał zgrać od nowa zupełnie nowym V.
Prościej już nie umiem ci tego wytłumaczyć:/
@Kostor95: Właśnie dlatego osoby które wcześniej nie grały w cybera są na wygranej pozycji. Jak ktoś już ograł tytuł, to musi tworzyć postać od nowa i szczerze to mi się już nie chce. Zobaczę po tygodniu czy się przyzwyczaję.
to zauważyłem, że obraz wydaje się być trochę ciemny


@Kostor95: No bo to jest coś co rzeczywiście może powodować ten path tracing, nawet jest napisane, że to "technology preview" bo nie projektowali gry z myślą o tym trybie. Ogólnie to polega na realistycznym odbijaniu światła, więc jak w jakimś pomieszczeniu rzeczywiście nie ma źródeł świata to będzie bardzo ciemno.