Wpis z mikrobloga

Mirki słuchajcie zamówiłem szczoteczkę Oral-B iO 9 z "oficjalnego sklepu Oral-B" (Avans). Wedle sklepu artykuł taki jak szczoteczka nie może zostać zwrócony. Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić co tu się wydarzyło? Pudełko przyszło w takim stanie, od razu poszła reklamacja, zostałem przeproszony za zaistniałą sytuację na następny dzień był kurier z drugą szczoteczką w dokładnie takim samym stanie. Kolejna reklamacja i zapewnienie że na pewno tym razem będzie okay. Właśnie przyszedł kurier i nie zgadniecie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#oralb #io #szczoteczka #avans #reklamacja #plomba #zwrot
TheYarkid - Mirki słuchajcie zamówiłem szczoteczkę Oral-B iO 9 z "oficjalnego sklepu ...

źródło: temp_file5940086901283023288

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • 0
@TypowyDaltonista próbowałem sobie to tak tłumaczyć, jak jeszcze jestem w stanie zrozumieć zerwane plomby w telefonach u operatorów (wgrywanie softów) i laptopach (dokładanie ramu/dysku itp.). Tak za nic nie rozumiem w jakim celu ktoś miałby otwierać szczoteczkę i ją ponownie plombować
  • Odpowiedz
@TheYarkid: może testował xDD albo mieli jakieś problemy, że chińczyki zapominali dokładać czegoś do pudełek i często się zdarzało, że zwyczajnie czegoś brakowało i teraz w sklepie sprawdzają wszystkie opakowania po kolei. Lepszego wytłumaczenia na to nie mam¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz