Wpis z mikrobloga

@KonwersatorZabytkow: Też odpaliłem, cutscenka po prologu wgnieciony Jacki bez głowy oraz t-pozujacy V suną jak na taśmie. Auto pojawiające się znikąd na drodze. Takie tam głupoty w zadaniu z neutralizacją celu gdzie gdy zabijemy to fixer się burzy, że mieliśmy go do auta wrzucić XD psujący się crafting w którym zostają ci poprzednie wersje broni ze statami 0 dmg. No generalnie nie widzę dużej różnicy względem premiery, były błędy ale i
Co jest nie tak, serio 3 lata a proste rzeczy jak kolizje stwarzają tej grze ogromny problem


@KonwersatorZabytkow: Przecież tu nawet by 5 lat nic nie zmieniło, no chyba że by zrobili z tego inną grę. Przecież to nie działa tak, że można w patchach przeprojektować fizykę gry.

model jazdy w tej grze jest najtragiczniejszy w jaki miałem okazję zagrać


@Kamokamo: To chyba nie grałeś w gry Ubisoftu np. Watch
Ostatnio, podczas promocji Widma Wolności w Koreii, Paweł Sasko i ktoś od lokalizacji udzielili wywiadu dla lokalnego portalu. Deweloper zajmujący się lokalizacją dodatku powiedział, że Widmo Wolności ma więcej linii dialogowych niż Krew i Wino, natomiast Paweł Sasko wypalił, że dodatek to zabawa na minimum 30h.


@KonwersatorZabytkow: To wersja PC? Ja takich cyrków nie miałem na PC nawet na premierę, a teraz to już w ogóle chodzi miodzio.
@Vaas: T-poseów na premierę nie było nawet na Xboxie. Potem zaczęli robić patche i w którymś to dodali i tak jest po dziś dzień XD

One pojawiają się tylko w jednej cutscence na początku gry, jeszcze przed śmiercią Papieża.