Wpis z mikrobloga

Od jakiegoś czasu mam problem, że pedał sprzęgła jest luźny prawie w całym zakresie pracy. Wcześniej było tak, że luz był gdzieś do połowy, a jak pompowałem na postoju trochę to zaczynało chodzić coraz lepiej aż do normalnej pracy, ale rano znowu to samo. Teraz już nie da się jeździć niestety. Zaszedłem do pobliskiego warsztatu z tą sprawą, opisałem co i jak no i mówię, że to chyba zapowietrzone jest. A gość mi mówi, że może też się sprzęgło już kończyć. No trochę mi to nie pasuje i ostatecznie nie zostawiłem tam fury.
Więc moje pytanie brzmi: czy sprzęgło swoje zużycie objawia tylko ślizganiem się i "braniem" przy samej podłodze? Przy normalnej pracy pedału oczywiście. Czy mechanik chciał mnie wygrzmocić? XD Silnik to zwykła benzyna 1.7 Hondy jeśli ma to znaczenie.
#samochody #auto #mechanikasamochodowa
  • 4
@BulgarskiTaboret: Zużyte sprzęgło daje różne objawy. I jak już, to bierze zazwyczaj właśnie wtedy dość wysoko, a nie przy podłodze. Jak pedał jest już luźny i trzeba go kilkukrotnie wciskać, to niestety wymiana. I jak wymieniać to najlepiej komplet, bo całość elementów ma na siebie wpływ.