Wpis z mikrobloga

@GrimesZbrodniarz: E tam, pustynie adanosa to jeszcze w miarę w miarę, bo nie ma tam tysiąca NPC z dialogami o niczym, więc z mapą lecisz tam automatem praktycznie. Najgorszy to jest Las Assassynów, brak teleportów w tej lokacji sprawia, że musimy latać po 50 razy w jedną i drugą bo jest dialog na jednym końcu mapy, a po chwili dialog na drugim końcu mapy xD
@GrimesZbrodniarz: zagraj w odysejkę i dojdź do varantu to dopiero oberwiesz myślą moderską, tym razem nazistowską. Lokacja to w zasadzie 1:1 pustynia #!$%@? ale jakby ci się pustynia wydawała zbyt mała to wyobraź sobie, że wokół niej jest jeszcze ogromny wielopoziomowy pierścień terenów, pełno jaskiń, katakumb, labiryntów.

W Returningu na pustyni widzisz taką skalną ścianę dookoła nie? W Odysei to jest legitny teren do eksploracji. Ze 3 razy większy niż środek.
@GrimesZbrodniarz a widzisz to mi się Returning podobał a Kroniki niezbyt. Ale ja jestem fanem mechaniki gry a nie fabulki i dublazu.

KM to u nas ma status jak papież w 2005. Nie wolno krytykować bo dostaniesz cancel culture pięścią po zębach. Choć modem jest dalekim od ideału.
@GrimesZbrodniarz: no nie do końca, niektóre bossy miały bardzo wysokie ochrony ale większość mobów mając kompetentny build i dobrze prowadzoną postać się zabijało bez problemów.

Przegięli z tym w patchu 1.3.2 który nawet przez Bractwo był odradzany bo tam właśnie wszystko ma w #!$%@? ochrony i się bije te moby po 5 obrażeń. Z 1.2 czy 1.3.1 nie było takich problemów. Postać mająca 180 siły i zakladająca pierwszy raz Smoczą Zgubę