Wpis z mikrobloga

Lata ktoś jeszcze w #kerbalspaceprogram? Oczywiście o prawilnej jedynce mówię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W końcu zaktualizowałem do 1.12.5 - co nie jest wcale takie trywialne jak się ma 130 modów xD - i tym razem udało się nie zmęczyć tym etapem. Tylko trochę zużycie pamięci boli, bo przez tekstury 16k i chmury całość potrafi przekroczyć 40 GB (tak, RAMu) i muszę jak w 2002 powyłączać inne programy przed odpaleniem gierki xD
salad_fingers - Lata ktoś jeszcze w #kerbalspaceprogram? Oczywiście o prawilnej jedyn...

źródło: 20230912210730_1

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@Mroczna_Pyra: Żebyś wiedział xD na spokojnie zdążę zrobić kawę i kanapkę haha
Ale grając z RealismOverhaul to trochę konieczność - bez paru paczek np. z silnikami po prostu się nie da zbudować nic latającego.
  • Odpowiedz
@salad_fingers: Ja już nie umiem się na dłużej wciągnąć, kiedyś jeszcze cieszyło mnie robienie sieci satelit, ale za mało jest do roboty w KSP. A instalacja tylu modów, to dużo roboty, a wystarczy że jeden mod ma problem i kilka godzin szukania się robi.

Brakuje mi możliwości robienia wielkich konstrukcji w kosmosie, bo nawet jeżeli coś się uda złożyć, to za chwilę się silnik gry dławi, a no trzeba przyznać, że
  • Odpowiedz
@Mroczna_Pyra: Na szczęście osiągnąłem konfiguracyjną nirwanę i wszystko wydaje się działać. Co będzie z dużymi konstrukcjami - to się zobaczy, właśnie planuję zbudować coś a la ISS tak na 100-200 partów. Pamiętam że jeszcze w jakiejś super starej wersji gry miałem taką dużą stację nad Kerbinem i mniejszą nad Munem i jakoś działało. Jestem optymistycznie nastawiony póki co; jeśli będzie się sypać to też odpuszczę dalszą grę bo wyzwania w stylu
  • Odpowiedz