Wpis z mikrobloga

#afera #oszukujo #zalesie

tl;dr: Kupiłem za 4500 zł piekarnik który okazał się badziewiem, support ma mnie w nosie a na to wszystko zarówno #hisense jak i #mediaexpert nie pozwalają mi na dodanie negatywnej opinii. Nie kupujcie Hisense bo to jest jakiś nieśmieszny żart.

___________

A teraz wersja pełna. Pod koniec 2024 kupiłem piekarnik Hisense: https://www.mediaexpert.pl/agd-do-zabudowy/piekarniki-do-zabudowy/piekarnik-hisense-bas614p8b-elektryczny-parowy-czarny-a

Niestety już na samym początku użytkowania okazało się że urządzenie ma sporo problemów - głównie związanych z oprogramowaniem, ale wymieniłem także m.in. problem prowadnicami które czasem przeraźliwie piszczą przy wsuwaniu i wysuwaniu. Większość moich pytań została zignorowana, zamiast tego wezwano do mnie technika który, jak łatwo się domyślić, również nie był w stanie w żaden sposób pomóc mi z softwarem. Zaproponował jedynie wymianę prowadnic na nowe oraz poprosił o przesłanie do niego listy problemów żeby mógł również ze swojej strony zgłosić je do centrali.

Prowadnice zostały wymienione - piszczą tak samo, nic się nie zmieniło. Dodam że wcześniej przez wiele lat miałem piekarnik Beko za 800 zł w którym prowadnice pracowały znacznie ciszej i ogólnie lepiej XD

Do pozostałych problemów Hisense w dalszym ciągu się nie odniosło, a ponieważ od pierwszego zgłoszenia minęło już prawie dwa miesiące zdecydowałem się na wystawienie opinii do produktu zarówno na stronie Hisense jak i Media Expert. Treść opinii dodam w pierwszym komentarzu. Żadna z tych opinii nie została opublikowana, spytacie dlaczego?

- Od Hisense otrzymałem maila o treści:

Dziękujemy za poświęcony czas i szczerą opinię. Przykro nam, że Twoje odczucia względem naszego produktu, są negatywne. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej, co poszło nie tak. Będziemy wdzięczni o kontakt pod adresem gorenje@gorenje.pl. Wierzymy, że wspólnie możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.


No więc gdybyście faktycznie przeczytali moją opinię albo poprzedzające ją maile to może byście wiedzieli co poszło nie tak...

- Z kolei odpowiedź od Media Expert brzmiała:

Szanowny Kliencie, serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na podzielenie się z nami swoją opinią. Niestety nie możemy jej opublikować ze względu na niezgodność jej treści z Regulaminem dodawania opinii, a konkretnie z zapisami zawartymi w:

§ 3 Weryfikacja opinii, ust. 3, ppkt g) zawiera cenę produktu.


Tu już ręce opadają, ta cena produktu to jakaś tajemnica? Ciekawe czy tak bardzo by wam to przeszkadzało gdyby opinia była na 5 gwiazdek.

Co do zasady staram się jakoś cywilizowanie załatwiać takie sprawy, jestem na wykopie od 16 lat i to chyba pierwszy raz jak kręcę taką aferę ale... no zwyczajnie nie chce mi się już przepychać z botami. Już przełknę to że kupę kasy wydałem na kiepski produkt, może i mogłem zrobić lepszy research, wybrać innego producenta, ale wściekły jestem o to że nawet teraz nie mogę nic negatywnego napisać w internecie żeby być może inną osobę ustrzec przed takim błędem. No więc może chociaż jak ktoś sobie poszuka na wykopie to się dowie.

Dla zasięgu taguję jeszcze #bojowkapiekarska #gotujzwykopem
Owlosiaty-Dzik - #afera #oszukujo #zalesie

tl;dr: Kupiłem za 4500 zł piekarnik który...

źródło: 479694853_1327925191653545_5385056484925285116_n

Pobierz
  • 192
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 285
Na wstępie zaznaczę że wypieki to moje hobby i z piekarnika korzystam niemal każdego dnia, dlatego zdecydowałem się na kupno bardzo drogiego urządzenia z nadzieją że będzie to naprawdę dobry produkt.

Niestety rzeczywistość szybko zweryfikowała mój optymizm. Niedługo po zakupie wysłąłem do polskiego przedstawicielstwa hisense długą listę problemów i pytań - na większość z nich nie doczekałem się odpowiedzi (od dwóch miesięcy!). Zamiast tego wezwano do mnie serwisanta, który (zrozumiale) nie był w
  • Odpowiedz
  • 767
@straszny_cham: Dziękuję za poświęcony czas i szczerą opinię. Przykro mi, że Twoje odczucia względem mojego konta są takie żebym usunął. Chciałbym dowiedzieć się więcej, co poszło nie tak. Będę wdzięczny o kontakt pod adresem biuro@wykop.pl. Wierzę, że wspólnie możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.
  • Odpowiedz
  • 113
@Owlosiaty-Dzik: Skoro p[iekarnik po właczeniu funkcji "kontynuuj piezczenie" nie piecze to jedziesz z niezgodnością towaru z umową.

Żadnych telefonów, wszystko przez maila - poprzepychasz sie 2-3 miesiace i wyciagniesz hajs spowrotem - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/

A potem kup jak cywilizowany człowiek samsunga czy innego bosha

Jeśli technik przyszedł an zlecenie sklepu to juz jedna próba usuniecia niezgodności miała miejsce, nadal nie działa i teraz musisz dostać hajs jesli tego zażądasz. Jeśli od
  • Odpowiedz
@mrp3t3r: nawet na wykopie pytałem XD
https://wykop.pl/wpis/79333457/moj-piekarnik-wyzional-dzis-ducha-i-szukam-nowego-

Na papierze ten model wyglądał super
@Owlosiaty-Dzik +1
Mój piekarnik wyzionął dziś ducha i szukam nowego, w związku z tym mam pytanie czy na rynku istnieją piekarniki (w standardowym wymiarze do zabudowy) które posiadają jednocześnie:
- max temperaturę co najmniej 300 stopni (najlepiej z 350) - niestety nie mam miejsca na osobny piec do pizzy
- jakąś sensowną
  • Odpowiedz
W aplikacji mobilnej można otrzymywać albo wszystkie powiadomienia z urządzenia albo żadnego - w efekcie większość powiadomień na telefonie to "drzwi otwarte"


@Owlosiaty-Dzik: aplikacja do piekarnika xD Do kibla też sobie zainstalowałeś? xDDDD
  • Odpowiedz
@Owlosiaty-Dzik: Prowadnice piszczą w każdym piekarniku, który znam, a który nagrzewa się do ponad 300°C. Prowadnice piszczą od razu czy dopiero po pieczeniu w wysokiej temperaturze? Usuwasz prowadnice przed pyro? Jakie były błędy w sofcie?
  • Odpowiedz
  • 53
Program air fry nie ma regulacji temperatury


@Owlosiaty-Dzik: a to nie jest po prostu termoobieg z modniejszą nazwą? xD Kiedyś widziałem reportaż jak właśnie w USA zaczął się szał na air frayery to w sklepach szybko zamieniali w specyfikacji piekarników "fan function" na "air fry" pogrubionymi literami że to niby nowy, ekskluzywny ficzer xD
  • Odpowiedz
@Owlosiaty-Dzik: Samochody DR Motor są też skłądane we Włoszech przez białych Europejczyków i opinie są także mocno, hm, mieszane xD

Co do naplucia w twarz jednak pełna zgoda. Trochę podziwiam fakt, że kupiłeś coś chińskiego "premium" czy chociaż w cenie "premium". Ja bym się jeszcze nie odważył. Pewnie w przyszłości nadejdzie ten moment, ale jeszcze nie dziś.
  • Odpowiedz
@Plp_: ja to wiem oczywiście i mogę sobie włączyć tryb ręczny który będzie taki sam i z regulacją temperatury. Tylko po co w takim razie jest w ogóle ten program? Widziałeś kiedyś air fryer który nie ma regulacji temperatury? XD
  • Odpowiedz