Wpis z mikrobloga

ej, słuchajcie jak łatwo zrobić zwrot bądź wymianę biletu (w tym przypadku #ztm #ztmwarszawa #warszawa ) zakupionego w zaimplementowanej w #iko - mobilnej aplikacji #pkobp - sytemie/aplikacji/usłudze #mobilet.

Otóż gdybyście zakupili zły bilet w iko to logiczne, że skoro nie ma opcji zwróć lub coś w tym stylu walicie na kontakt.
Na pierwszy ogień poszło IKO PKO BP.
Odpowiedz na następny dzień po zadaniu pytania.


Dzień dobry,


dziękuję za pytanie o zwrot bądź wymianę biletu.

Proszę o skierowanie pytania do usługodawcy, u którego został zakupiony bilet.

Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego kontaktu.


Spoko, walimy na mobilet.pl

Konwersacja z mobilet wygląda tak

Witam.

Korzystam z Waszych usług poprzez aplikację IKO.

Wczoraj przypadkowo zakupiłem bilet którego w żaden sposób nie

wykorzystam. Czy jest możliwe, żeby nie tyle co go zwrócić, a chociaż

wymienić na inny?

Pozdrawiam


odp

Dzień dobry,

Bardzo prosimy o wskazanie numeru biletu.


Pozdrawiamy


Zespół moBILET


Myślę sobie, wow, jaka szybka odpowiedź, a treść też wskazuje że raczej nie będzie problemów, a więc wysłałem w odpowiedzi screenshota biletu ze wszystkimi jego danymi i numerami.

Odp mobilet:

Dzień dobry,


W przypadku nieaktywowanych biletów w ZTM Warszawa, prosimy o kontakt z ww., tylko ZTM wykonuje zwroty.

Pozdrawiamy


Zespół moBILET


I tutaj juz nadzieja ma zaczeła gasnąć.

A co, jakbym skasował ulgowy dobowy na obie strefy, to by mi zwrócili hajs?
Dziwna sprawa...

Akt 3
Warszawski ZTM


Opisałem swój problem

**odp ZTM*

Dzień dobry,


prosimy o sprecyzowanie rodzaju biletu, jaki został zakupiony poprzez aplikację mobilną (np. cena, strefa ważności, długość trwania biletu).

Z poważaniem


Odpowiedziałem juz wspomnianym screenshotem

ODP ztm

Dzień dobry,


uprzejmie informujemy, iż bilet zakupiony przez aplikację mobilną nie jest aktywny, w związku z czym nie stracił ważności i może być wykorzystany w dowolnym czasie. Należy tylko pamiętać o aktywacji biletu poprzez zeskanowanie QR kodu.


Natomiast w przypadku chęci złożenia reklamacji, celem rozpatrzenia zgłoszenia prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz o wskazanie informacji dotyczących transakcji:

numer telefonu przypisany do aplikacji.


Jednocześnie przypominamy, że zwrot dokonywany jest z potrąceniem opłaty manipulacyjnej na zasadach określonych w §29 Taryfy Przewozowej tj. wartość nominalną biletu pomniejsza się o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%, nie więcej jednak niż 50 zł.


Ponadto prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przekazanie Pana danych osobowych właściwemu podmiotowi współpracującemu z ZTM i realizującemu usługę tj. operatorowi aplikacji mobilnej - moBilet, której dotyczy zgłoszenie.

Z poważaniem

moja odpowiedz

Bilet został zakupiony poprzez aplikację mobilną IPKO banku PKO BP, która posiada wbudowaną opcję zakupu w mobilecie bez rejestracji. Nie rejestrowałem żadnego nr telefonu, co najwyżej mogę numer konta podać


odp ztm

Dzień dobry,


w nawiązaniu do poniższej korespondencji prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz o wyrażenie dobrowolnej zgody na przekazanie Pana danych osobowych właściwemu podmiotowi współpracującemu z ZTM i realizującemu usługę tj. operatorowi aplikacji mobilnej - moBilet, której dotyczy zgłoszenie.


moja odp

Moje dane

Wyrażam dobrowolną zgodę na przekazanie danych osobowych podmiotowi współpracującemu z ZTM i realizującemu usługę tj. operatorowi aplikacji mobilnej - moBilet.


no i od tygodnia cisza.

Chyba nie zwrócę tego biletu, co? xDD