Wpis z mikrobloga

W sondażu Ipsos dla OKO.press i TOK FM 100-procentową pewność udziału w wyborach deklaruje 66 proc. kobiet. Co z resztą?

Więcej informacji https://oko.press/najstarsi-zdecyduja-o-wyniku-wyborow-sa-zmobilizowani-sondaz

Kobiety na Wybory to apolityczna kampania społeczna, której celem jest zachęcenie kobiet do uczestniczenia w nadchodzących wyborach parlamentarnych. Akcja jest prowadzona przez największe pozarządowe organizacje, przedstawicieli i przedstawicielki biznesu.

#kobietynawybory

#polityka #gospodarka #wybory #polska #ciekawostki
KobietynaWybory - W sondażu Ipsos dla OKO.press i TOK FM 100-procentową pewność udzia...

źródło: Wykop1

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DEMONzSZAFY: bo jesteśmy organizacjami pozarządowymi i biznesowymi skupiającymi głównie kobiety, więc na nich się skupiamy. Uważamy jednak, że frekwencja powinna być jak najwyższa we wszystkich możliwych grupach, więc trzymamy kciuki za wszystkich, którzy zdecydują się na realizację swoich kampanii profrekwencyjnych.
  • Odpowiedz
@Detharon: bo uważamy, że chociażby 45% młodych Polek, które nie chcą głosować, to wciąż za dużo. My namawiamy kobiety, bo z nimi nasze organizacje pracują. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby inne organizacje zorganizowały swoje kampanie profrekwencyjne - zdecydowanie namawiamy do tego!
  • Odpowiedz
@Kobiety_na_Wybory

@DEMONzSZAFY: bo jesteśmy organizacjami pozarządowymi i biznesowymi skupiającymi głównie kobiety, więc na nich się skupiamy. Uważamy jednak, że frekwencja powinna być jak najwyższa we wszystkich możliwych grupach, więc trzymamy kciuki za wszystkich, którzy zdecydują się na realizację swoich kampanii profrekwencyjnych.


Firmy technologiczne takie jak Intel też są pozarządowymi i biznesowymi organizacjami skupiającymi, nie oszukujmy się, głównie mężczyzn. A mimo tego organizują całkowicie z własnych pieniędzy kampanie stażowe tylko
  • Odpowiedz