Aktywne Wpisy
kodecss +134
#zalesie
Ja #!$%@? moja rozowa namówiła mnie na wspolne "odrobaczanie" - tak bez pryczyny. Bo pewnie kazdy ma robaki i kazdy powinien raz na x lat to robic, profilaktycznie.
Wziałem jakas wielka tabletke jakby ja kupila w zoologicznym dla psa.
Zaraz mi #!$%@? brzuch i dupe
Ja #!$%@? moja rozowa namówiła mnie na wspolne "odrobaczanie" - tak bez pryczyny. Bo pewnie kazdy ma robaki i kazdy powinien raz na x lat to robic, profilaktycznie.
Wziałem jakas wielka tabletke jakby ja kupila w zoologicznym dla psa.
Zaraz mi #!$%@? brzuch i dupe
enten +1155
Jestem tak stary, że pamiętam jak na to mówiło się budowa, zamiast inwestycja.
#nieruchomosci #gimbynieznajo #ciekawostki
#nieruchomosci #gimbynieznajo #ciekawostki
Zobaczcie sami: https://cubes.fly.dev/
mój problem na pewno leży w tej funkcji, która potem wysyła koordynacje do serwera przez WS
cała gra działa dobrze, ale jak zauważycie jak klikacie prawym przyciskiem myszki nie zawsze trawia w ten piksel jaki chcecie.
Już próbowałem dodawać i odejmować od offsetX i offsetY ale najlepiej działa jak odejmuje -1 od każdego, ale nadal słabo, jak zrobić lepiej?
Tutaj mój kod: https://github.com/skorotkiewicz/JustFun/tree/ssr2
Jak coś to patrzcie w ssr2, nie inne branche, bo dużo testuje.
const putPixel = (ev) => {
ev.preventDefault();
if (ev.ctrlKey && ctx) {
const [x, y] = [ev.offsetX - 1, ev.offsetY - 1];
const [r, g, b] = ctx.getImageData(x, y, 1, 1).data;
setColor({ r, g, b });
} else {
const [x, y] = [ev.offsetX - 1, ev.offsetY - 1];
setPixel(x, y, color, true);
}
};
#programowanie #javascript #react
Bo od kilku dni nad tym walczę.