Hej. Miał ktoś z Was podobny problem z płatnościami telefonem z konta #pkobp: Co jakiś czas problem z płatnością. Wywala błąd w stylu "przekroczony limit płatności zbliżeniowych, odśwież limit w aplikacji" mimo iż ustawione limity są z duuuużym marginesem. Pomagało odpięcie karty od apki i ponowne jej podpięcie. Suport banku odpowiedział, że rozwiązaniem ma być zalogowanie do apki raz na jakiś czas za pomocą pinu, a nie palucha (bo faktycznie niebieski loguje się wyłącznie biometrią). i to ma odświeżyć limit (który jak ww jest nieograniczony, zarówno na apce jak i ipko :D) Mieliście podobnie? #banki #android
@Borealny: apka aktualna, robiliśmy o czym wspomniałeś. Czyszczenie danych, reinstalacja, wywalenie apki z konta na ipko, ponowna aktywacja. Może faktycznie jest jakieś zabezpieczenie, żeby się uwierzytelnić pinem (bo teściowa u siebie używa wyłącznie pinu i podobnych problemów nie ma)Ale prośba o zalogowanie pinem i tak wyskakuje co któreś logowanie paluchem. Zalogowanie pinem faktycznie pomogło. Ciekawa jestem tylko, czy ktoś miał podobnie :) i czy tak ma być (chociaż chyba nie bardzo,
@ewataewa: jeśli reinstalacja nie pomaga, sugerujemy zainstalowanie reklamacji np. w serwisie internetowym iPKO: Moje sprawy > Kontakt z bankiem > Skontaktuj się z nami > Zgłoś reklamację,
Co jakiś czas problem z płatnością. Wywala błąd w stylu "przekroczony limit płatności zbliżeniowych, odśwież limit w aplikacji" mimo iż ustawione limity są z duuuużym marginesem. Pomagało odpięcie karty od apki i ponowne jej podpięcie.
Suport banku odpowiedział, że rozwiązaniem ma być zalogowanie do apki raz na jakiś czas za pomocą pinu, a nie palucha (bo faktycznie niebieski loguje się wyłącznie biometrią). i to ma odświeżyć limit (który jak ww jest nieograniczony, zarówno na apce jak i ipko :D)
Mieliście podobnie?
#banki #android