Wpis z mikrobloga

@BlackpillRAW: Takie wymagania to jeszcze nic, sytuacja na rynku pracy wygląda dzisiaj tak, że na takie miejsce leci ponad 150 cv od osób, które skończyły takie studia XD

Brat był 2 dni temu na rozmowie o pracę za minimalną do Sizeera w Sosnowcu, z ciekawości zapytał ile osób aplikuje, usłyszał, że w 4 dni przyszło 128 CV xDDD
  • Odpowiedz
@BlackpillRAW: Jestem po studiach z tytułem inżyniera logistyki, szukałem jakiś czas temu pracy, nie oddzwonili nawet z Żabki bo mieli po 100+ kandydatów, wróciłem do budowlanki i wpada mi tyle ile dostałbym na stanowisku kierownika ds. logistyki.

Dzisiejszy rynek pracy jest patologiczny, na 1 stanowisko na kasie za minimalną potrafi walczyć 200 osób, na coś lepszego nawet 500, a do IT leci po 3000-5000 cv na entry lvl stanowiska.
  • Odpowiedz
@BlackpillRAW: I nie słuchaj ludzi o tym, że jest łatwo na rynku pracy, to #!$%@? ludzi, którym udało się znaleźć pracę do 2020/21 roku, albo kogoś kto zmieniał niedawno pracę mając za sobą x lat doświadczenia. Jak zaczynasz w 2023 swoją przygodę to masz patologiczną sytuację, bo poza produkcją nie zostało dla nowicjuszy nic innego, nawet będąc inżynierem. Rynek pracownika nie istnieje już pd kilku lat.
  • Odpowiedz
@BlackpillRAW @artur-hemingway
#!$%@? - studiowałem zupełnie inny kierunek niż IT przychodząc do pracy - studia rzuciłem w IT zostałem, zacząłem uczyć się na własną rękę i zwiększyłem zarobki x 4

wtf ? jaka Żabka - ludzie wysyłają swoje CV wszędzie i rekrutacja zależy od tego jakie pliki otworzą się Anetce z HR, a które nie
  • Odpowiedz
@artur-hemingway: ciekawe jakby niedługo wymagali ludzi bez studiów bo to znaczy że nie bimbali jeszcze te parę lat na jakimś śmieciowym kierunku tylko od razu pracowali i musieli ogarniać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz