Wpis z mikrobloga

@Kajtosz: "- Getting far enough away from your ship will result in hitting an invisible boundaries that asks you to re-locate your ship to continue exploring "

Ale bzdurnie to wymyślili.

Miałem nawet kupić bo taki hype był na to, a tak to sobie chyba odpuszczę tą przyjemność....
@Kajtosz: Niestety to pewnie ograniczenie techniczne. Tak czy owak nadal bedzie można zwiedzić całą planetę. Tylko trzeba będzie wiele razy lądować.
Osobiście myślałem, że zrobią to inaczej. Na zasadzie, że na planecie będzie kilka stałych punków lądowania, i wokół tych punktów będzie teren do zwiedzania i tyle. Więc z mojej perspektywy, to, że będziemy mogli sami wybrać miejsce lądowania to i tak więcej niż myślałem, że będzie.
@Kajtosz: można zrobić jeden spójny świat ale nieeee, lepiej nasrać siedemset planet każda w praktyce wielkości parkingu pod biedronką i #!$%@?, wielki eksplorator kosmosu XD no ale mówimy o studiu, które nadal potrzebuje ekranu wczytywania przy wchodzeniu do kanciapy wielkości przystanku autobusowego
@genocidegeneral: no tutaj Bethesda odwaliła jeszcze bardziej niż normalnie, potrafią robić te światy z pierdyliardem loadingów pomiędzy, to nie odkryją koło na nowo i zrobią pierdyliard loadingów, ale ręcznie dla gracza xD
Nawet mi to Bethesdowe dzielenie świata na komórki I chwila wczytywania przy wejściu do przystanku autobusowego nie przeszkadzało, przynajmniej moderzy mieli ułatwioną robotę.