Jest jakiś użytkownik Alfy Giulii Q4? Ciekawi mnie jak wygląda codziennie użytkowanie przy dość małym zwisie. Jak wygląda parkowanie na krawężnikach, spowlaniacze itp? Osobiście do tej pory jeżdżę Subaru Outbackiem, nigdy o prześwicie nie myślałem jak o ograniczeniu.
@LubieSzaszylkiZLublina: W Giulietta mam 11cm i jest nisko, czasem za nisko. Giulia ma 10cm prześwitu, więc trzeba bardzo uważać. W Outbacku masz ponad 20 cm, więc dotychczasowe przyzwyczajenia trzeba będzie odstawić do lamusa.
@LubieSzaszylkiZLublina: miałem glebę w s3, po roku #!$%@?łem to i wsadziłem obniżające zawieszenie. Dwa razy wyrwałem zderzak o krawężnik (raz kierowca tira nam pomógł, podniósł auta z lewej a ziomek z prawej i zeszło). O progi tarłem etc.
Standardowy prześwit 13.5 a na glebie było z 9cm. Teraz 12
@LubieSzaszylkiZLublina: Giulia Q4 jest trochę wyższa niż RWD. No ale jak się przyzwyczaiłeś do prześwitu Outbacka to teraz tylko Stelvio da Ci podobny "komfort".
@Luko outbacka był tylko kontekstem, że do tej pory o tym w ogóle nie myślałem. Stelvio mi się średnio podoba. Chciałbym sobie raz w życiu kupić zabawkę, ale chciałbym móc wjechać do garażu ;) Ale z tego co rozumiem te 13,5 brzmi jak dolna granica normy, nie jakiś dramat.
@LubieSzaszylkiZLublina: Przecież głupie Audi A5/Arteony/Octavie RS czego jeździ od groma na polskich drogach mają po 120-125mm prześwitu.
135mm to taka standardowa wartość sedana, a normalne kompakty hatchback jak Ceed mają 150mm. Jak jest ogromny krawężnik to podjeżdżasz dupą a nie przodem i jest gitara
@LubieSzaszylkiZLublina: Mam q4 Veloce po lifcie i też trochę bałem się o prześwit, ale jest Ok. Miałem wcześniej e46 i było gorzej. Trzeba uważać tylko przy parkowaniu przodem na większych krawężnikach bo jakiś idiota tak zaprojektował przedni zderzak że wystają w dół kawałki plastiku które mogą się zaczepić, tyłem parkowałem bez żadnego problemu. Auto ogólnie jest mega jeśli chodzi o cena/jakość, w wersji veloce to naprawdę fajnie śmiga. Z minusów jest
Miałem wcześniej e46 i było gorzej. Trzeba uważać tylko przy parkowaniu przodem na większych krawężnikach bo jakiś idiota tak zaprojektował przedni zderzak że wystają w dół kawałki plastiku które mogą się zaczepić
@Izuberton: to jest ogólnie problem wielu modeli, szczególnie w wersjach body "usportowionych" (dokładki/niższe). W niektórych markach, jak choćby w Saabie dla pakietu Aero dolna część to dokładka. Jak zahaczysz to się wypnie co najwyżej i montujesz na nowo. W
@123admin w sumie nie ma o co :) zrobiłem na razie 20 000 km i mogę tylko powiedzieć że wymiana oleju w ASO to 890 pln. Z kwesti finansowych to ważne że alfa dużo pali jak na tą moc, jeśli chodzi o miasto, około 15 na 100, w trasie przy 150kmh zejdziesz do 8-9 spokojnie. Jakbyś coś więcej potrzebował wiedzieć pisz :)
@beerman którą masz wersję? Jak wrażenia i czy masz problem z niskim zwisem tak na codzień? W sumie swoją odbieram już we wtorek, ale opinie zawsze mile widziane.
Ciekawi mnie jak wygląda codziennie użytkowanie przy dość małym zwisie. Jak wygląda parkowanie na krawężnikach, spowlaniacze itp?
Osobiście do tej pory jeżdżę Subaru Outbackiem, nigdy o prześwicie nie myślałem jak o ograniczeniu.
#alfaromeo #alfaholicy #motoryzacja
Może ktoś w #lublin by opowiedział na żywo?
Standardowy prześwit 13.5 a na glebie było z 9cm. Teraz 12
Stelvio mi się średnio podoba. Chciałbym sobie raz w życiu kupić zabawkę, ale chciałbym móc wjechać do garażu ;)
Ale z tego co rozumiem te 13,5 brzmi jak dolna granica normy, nie jakiś dramat.
@LubieSzaszylkiZLublina: Przecież głupie Audi A5/Arteony/Octavie RS czego jeździ od groma na polskich drogach mają po 120-125mm prześwitu.
135mm to taka standardowa wartość sedana, a normalne kompakty hatchback jak Ceed mają 150mm. Jak jest ogromny krawężnik to podjeżdżasz dupą a nie przodem i jest gitara
Auto ogólnie jest mega jeśli chodzi o cena/jakość, w wersji veloce to naprawdę fajnie śmiga.
Z minusów jest
Najgorzej, że nie ma jak pojeździć...
@Izuberton: to jest ogólnie problem wielu modeli, szczególnie w wersjach body "usportowionych" (dokładki/niższe). W niektórych markach, jak choćby w Saabie dla pakietu Aero dolna część to dokładka. Jak zahaczysz to się wypnie co najwyżej i montujesz na nowo. W
Namawiacie ;)
Jakbyś coś więcej potrzebował wiedzieć pisz :)
Jak wrażenia i czy masz problem z niskim zwisem tak na codzień?
W sumie swoją odbieram już we wtorek, ale opinie zawsze mile widziane.