Wpis z mikrobloga

  • 0
@peeteer: kupiłem go używanego na allegro w czerwcu, a kupiony był w pażdzierniku 22. Nie wiem czy fabrycznie były na matrycy, ale obstawiam że nie bo zauważyłem je dopiero wczoraj. Próbowałem flashingu ale po około 3 godzinach się poddałem. Spróbuję jeszcze dzisiaj przez chwilę ale wątpie że to coś da
  • Odpowiedz
napisz najlepiej do lg jakie ma stanowisko. mi wyszły piksele po 3 miesiącach. napisałem maila odpisali mi pozytywnie i wysłali kuriera do mnie. z dokumentów serwisowych było napisane ze jakieś paprochy dotykały matrycy tworząc martwe piksele naprawili, mam ten monitor z 5 lat już i nic nie wróciło
  • Odpowiedz
  • 0
pisałeś przez ich wsparcie na stronie? Ja napisałem to po 20 minutach odpisał mi bot i napisałem jeszcze raz czy kwalifikuje się to na gwarancję to odpisali mi że jak wyślę monitor to ocenią, ile ty miałeś bad pixeli?
  • Odpowiedz
  • 0
zadzwoniłem do obsługi klienta i pan mi powiedział ze w instrukcji jest napisane że mogą występować dead pixele i że jest to normalne, powiedział też że i tak mogę wysłać ten monitor i zobaczą na serwisie więc może spróbuje go wysłać
  • Odpowiedz